هشدار پلیس درمورد کلاهبرداری با کارت واکسن کرونا

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

هشدار پلیس درمورد کلاهبرداری با کارت واکسن کرونا

۵۰۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

هشدار پلیس درمورد کلاهبرداری با کارت واکسن کرونا https://myirannews.ir/عمومی/هشدار-پلیس-درمورد-کلاهبرداری-با-کارت-و/ https://myirannews.ir/عمومی/هشدار-پلیس-درمورد-کلاهبرداری-با-کارت-و/#respond Sun, 17 Oct 2021 14:31:46 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/هشدار-پلیس-درمورد-کلاهبرداری-با-کارت-و/ بر اساس اطلاعات شبکه شما ، با توجه به گسترش واکسن های کرونا در کشور ، شاهد انتشار اخبار ، تبلیغات و پیامک های نادرست در مورد ثبت واکسن یا واکسیناسیون سایر افراد تحت تأثیر گروه های سنی در اینترنت ، به ویژه سایت های شبکه های اجتماعی هستیم. انتشار این تبلیغات ، پیامک ها …

بر اساس اطلاعات شبکه شما ،

با توجه به گسترش واکسن های کرونا در کشور ، شاهد انتشار اخبار ، تبلیغات و پیامک های نادرست در مورد ثبت واکسن یا واکسیناسیون سایر افراد تحت تأثیر گروه های سنی در اینترنت ، به ویژه سایت های شبکه های اجتماعی هستیم.

انتشار این تبلیغات ، پیامک ها و تبلیغات دروغین باعث سردرگمی زیاد ، ثبت نام های متقلبانه و تعدادی از سایت های غیرقابل اعتماد و همچنین مشکلات تزریق واکسن کرونا شده است.

در ابتدا واکسیناسیون های کلاهبردارانه و جعلی ، به نظر می رسد کارت واکسیناسیون کرونا دریافت شده است ، به طوری که برخی افراد پول بیشتری برای ساخت واکسن اختصاص دادند.

طبق گزارشات ، سرهنگ احسان عنقی ، فرمانده انتظامی استان مرکزی به شهروندان هشدار داد: با توجه به واکسن عموم مردم و نیاز به دریافت واکسن کرونا برای کارهای روزانه ، شهروندان باید مراقب کلاهبرداران در این زمینه باشند.

وی افزود: امروز جمع آوری کنندگان کمک های مالی منتظرند تا از این فرصت استفاده کرده و با مبارزه و ساختن کارت های واکسیناسیون درآمد بیشتری کسب کنند.

عنقی افزود: از آنجا که برخی از کشورهای خارجی به ویژه کشورهای عربی تنها برای افرادی که واکسینه شده اند مجوز و مجوز سفر می دهند ، کسانی که در مخفیگاه هستند از طریق تجارت از این فرصت استفاده می کنند. پول زیادی برای خرج کردن

وی افزود: مجرمان از برنامه هایی مانند اینستاگرام و تلگرام برای فروش کارت های امنیتی جعلی استفاده می کنند و با اعلام اینکه فرصت دارند مجوز معتبر صادر کنند ، سعی می کنند مردم را متقاعد کنند که در هزینه خود صرفه جویی کرده و مرتکب جنایت شوند.

فرمانده پلیس فتا در مرکزی افزود: به هیچ وجه به افراد ناشناس در وب سایت ها اعتماد نکنید و به یاد داشته باشید که فردی که واکسینه شده است یا نه با وارد کردن کد وزارت بهداشت و فقط نام کسانی که واکسن دریافت کرد. “

عنقی گفت: تنها گواهی واکسیناسیون معتبر در ایران کارت دیجیتالی است که توسط وزارت بهداشت صادر شده و از طریق سامانه salamat.gov.ir صادر می شود و با پیوندهایی که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود مطابقت ندارد.

وی در مورد اعتبار کارت واکسیناسیون دیجیتالی گفت: کاربران فقط باید کارت QR-Code را روی کارت های ایمن سازی دیجیتالی و تلفن های همراه خود ترسیم کنند تا اصل یا دروغ بودن آنها مشخص شود.

https://myirannews.ir/عمومی/هشدار-پلیس-درمورد-کلاهبرداری-با-کارت-و/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.