کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه

۶۷۶ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

کشف ۵ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-۵-میلیارد-ریال-ارز-قاچاق-توسط-پلیس-ف/ https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-۵-میلیارد-ریال-ارز-قاچاق-توسط-پلیس-ف/#respond اخبار ایران من Mon, 25 Jan 2021 17:52:51 0000 اتفاقات رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد که پاسخ فوری سارقان هنوز در جریان آموزش نیروی پلیس است و اعلام کرد که کلانتری 5 میلیارد دلار از کلانتری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) جمع آوری کرده است. به گزارش اخبار ایران من ، سردار مهدی معصوم بیگی وی بر اساس در دسترس بودن پولشویی اظهار …

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد که پاسخ فوری سارقان هنوز در جریان آموزش نیروی پلیس است و اعلام کرد که کلانتری 5 میلیارد دلار از کلانتری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) جمع آوری کرده است.

به گزارش اخبار ایران من ، سردار مهدی معصوم بیگی وی بر اساس در دسترس بودن پولشویی اظهار داشت: همراهان به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای ارتقا measures اقدامات کنترل و جلوگیری از جریان قاچاق از مرز ملی ، 22 هزار و 900 دلار بدون وجه از مسافر پیدا شده در دهلی .

وی همچنین با بیان اینکه ارزش درآمد حاصل از آن 5 میلیارد دلار محاسبه می شود ، افزود: همه دلارها توقیف شده و برای محاکمه به قضات و متهمان تحویل داده شده اند ، زیرا هیچ اسناد معتبری توسط مسافر در هند صادر نشده است.

معصوم بیگی با توجه به انواع قاچاق و پولشویی ، در کلانتری ها به عنوان یکی از بهترین افسران پلیس با پلیس تجمع کرد و گفت: در 9 ماه امسال. دارایی ها 42٪ افزایش در شناسایی جریان نقدی است.

وی افزود: در این مدت 987 نفر به جرم قاچاق ، 120 نفر به جرم قاچاق پول غیرقانونی و 11 نفر به جرم قاچاق طلا و فرودگاه توسط پلیس پیشگیری ناجا دستگیر شده اند.

به گزارش روزنامه معصوم بیگی ، با قدردانی طولانی مدت و تلاش مستمر پلیس فرودگاه در حفظ صلح و امنیت در زندانهای کشور ، وی اظهار داشت: در سال جنگ ، مبارزه با قاچاق یکی از مهمترین اقدامات پلیس است.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-۵-میلیارد-ریال-ارز-قاچاق-توسط-پلیس-ف/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.