مرگ ۵ بیمار کرونایی در حریق بیمارستانی در رومانی

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

مرگ ۵ بیمار کرونایی در حریق بیمارستانی در رومانی

۷۰۵ بازديد ۰ ۰ ۱ نظر

مرگ ۵ بیمار کرونایی در حریق بیمارستانی در رومانی https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/مرگ-۵-بیمار-کرونایی-در-حریق-بیمارستانی/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/مرگ-۵-بیمار-کرونایی-در-حریق-بیمارستانی/#respond اخبار ایران من Fri, 29 Jan 2021 15:44:11 0000 مردم و اجتماع آتش سوزی در بیمارستان عمومی بخارست ، یک منطقه پذیرایی واقع در 19 کوید ، منجر به کشته شدن 5 بیمار شد. به گزارش اخبار ایران من ، به گفته افسر خدمات اورژانس رومانی ، این اتفاق امروز صبح (جمعه) رخ داده است. این آتش سوزی که تاکنون مشخص نشده است ، کمتر از سه …

آتش سوزی در بیمارستان عمومی بخارست ، یک منطقه پذیرایی واقع در 19 کوید ، منجر به کشته شدن 5 بیمار شد.

به گزارش اخبار ایران من ، به گفته افسر خدمات اورژانس رومانی ، این اتفاق امروز صبح (جمعه) رخ داده است.

این آتش سوزی که تاکنون مشخص نشده است ، کمتر از سه ماه پیش اتفاق افتاد که حادثه مشابهی در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان در شمال شرقی رومانی رخ داد و منجر به کشته شدن چندین بیمار شد.

سخنگوی وزارت امور داخلی رومانی به خبرگزاری فرانسه گفت که بیش از 100 بیمار اندکی پس از گرما تخلیه شده اند.

به گزارش یورونیوز ، بسیاری از آوارگان به بیمارستان های پایتخت رومانی منتقل شده اند ، در حالی که بسیاری از مراکز درمانی در این کشور به دلیل شیوع بالای عفونت های کووید 19 برای پذیرش بیماران جدید تلاش کرده اند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/مرگ-۵-بیمار-کرونایی-در-حریق-بیمارستانی/feed/ 0

سفر به رومانی برای بسیاری از ایرانیان همواره لذت بخش بوده و خواهد بود. اما به دلیل اینکه افرادی که مقیم کشور های اروپایی نیستند نیاز به ویزا برای ورود به رومانی دارند ، کار برای ایرانی ها کمی سخت خواهد بود.

ما در این مقاله قصد داریم پس از معرفی کشور رومانی ، انواع ویزا و مدارک لازم برای دریافت آن را برای شما شرح دهیم. همراه ما باشید.

کشور رومانی و دلیل توریست پذیری آن

رومانی کشوری در اروپا است که در جنوب شرقی این قاره واقع شده است. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این کشور یکی از کشور های اروپایی است که مساحت بزرگی دارد. درواقع این کشور نهمین کشور از نظر مساحت در اروپاست.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.