غربالگری زودهنگام کرونا در مساجد و محلات/جزئیات خدمات تله مدیسین ستاد اجرایی فرمان امام

۷۲۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

غربالگری زودهنگام کرونا در مساجد و محلات/جزئیات خدمات تله مدیسین ستاد اجرایی فرمان امام https://moonnews.ir/غربالگری-زودهنگام-کرونا-در-مساجد-و-محل/ ماه نیوز Mon, 11 Jan 2021 23:35:42 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/غربالگری-زودهنگام-کرونا-در-مساجد-و-محل/ اسماعیل خمینی ، مدیر اجرایی ستاد اجرایی بنیاد احسان ، در بیانیه ای گفت: آغاز برنامه غربالگری اولیه بیماری عروق ویروس کرونا قلب در مساجد و محلات. است. حدود 20،000 مشتری توسط سیستم پزشکی از راه دور یا پزشکی از راه دور غربال شده اند. سعید سلیمانی در مصاحبه با ماه نیوز گفت ، وی …

اسماعیل خمینی ، مدیر اجرایی ستاد اجرایی بنیاد احسان ، در بیانیه ای گفت: آغاز برنامه غربالگری اولیه بیماری عروق ویروس کرونا قلب در مساجد و محلات. است. حدود 20،000 مشتری توسط سیستم پزشکی از راه دور یا پزشکی از راه دور غربال شده اند.

سعید سلیمانی در مصاحبه با ماه نیوز گفت ، وی با اشاره به برنامه بنیاد برای خدمات پزشکی از راه دور گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در جلسه با ستاد ملی تاج ، بر تشخیص زودرس بیماری کرونا تأکید کرد که مورد تأکید مقام معظم رهبری است. در همین راستا ، یک برنامه غربالگری اولیه برای بیماری ویروس کرونا قلب در مساجد و محلات نیز توسط بنیاد احسان از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

وی افزود: در واقع سامانه 4030 توسط بنیاد احسان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و فاز دوم خدمات الکترونیکی سلامت بنیاد احسان که توسط شرکت برکت تل راه اندازی شده ، امکان ارائه خدمات در زمینه سلامت الکترونیکی از طریق سیستم پزشکی از راه دور در سراسر کشور است. ایجاد شده. این طرح که با همکاری گروه های جهادی تحصیل کرده علوم پزشکی و مرکز تحقیق در امور مساجد استان تهران اجرا شده است ، بیش از 20،000،000 مورد مشکوک را در سه پایگاه فعال طی سه ماه شناسایی کرده است که از این تعداد حدود 20،000 مورد به صورت تلفاتی بررسی شده است. است.

فرمان امام ، مدیر بنیاد احسان گفت که در مرحله دوم این پروژه علاوه بر ارائه خدمات به بیماران ویروس کرونا ، آماده ارائه خدمات به مراجعین سایر بیماری ها نیز است. وی در پاسخ به اینکه چه کسی می تواند از این خدمات بهره مند شود ، گفت: افراد می توانند با مراجعه به مراکز مستقر در استان تهران که غالباً در مناطق کم درآمد هستند ، از رایگان و معاینه استفاده کنند ، به پزشک مراجعه کرده و داروهای لازم را تهیه کنند.

سلیمانی ادامه داد: مراکز ایجاد شده توسط این طرح در شیفت روزانه فعال هستند و می توان روزانه با پزشک تماس گرفت. کلیه خدمات موجود در این طرح رایگان است.

وی در خصوص ارائه خدمات تخصصی از طریق خدمات پزشکی از راه دور گفت: در سیستم پزشکی از راه دور امکان ارائه خدمات برای بیماری های غیر از ویروس کرونا نیز وجود دارد و در روند توسعه این سرویس در سراسر کشور ، مراکز بهداشتی احسان و کاروان های سیار سلامت گسترش خواهند یافت.

وی ادامه داد: پس از معاینه مقدماتی و معاینه مقدماتی توسط یک متخصص پایگاه داده سلامت و مراجعه به پزشک متخصص در سیستم پزشکی از راه دور ، نیاز اکثر مراجعه کنندگان برآورده می شود ، اما در صورت نیاز به معاینه تخصصی ، متخصص خبره حاضر در پایگاه با مراجعه کنندگان به سمت هدایت می شود.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.