تصاویری از نقاشی های تابستانی مطرح در دنیا

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

تصاویری از نقاشی های تابستانی مطرح در دنیا

۵۳۹ بازديد ۰ ۰ ۱ نظر

تصاویری از نقاشی های تابستانی مطرح در دنیا https://moonnews.ir/تصاویری-از-نقاشی-های-تابستانی-مطرح-در-د/ ماه نیوز Wed, 11 Aug 2021 23:40:34 0000 هنری و فرهنگی https://moonnews.ir/تصاویری-از-نقاشی-های-تابستانی-مطرح-در-د/ در پوشش تابستان و روزهای گرم و آفتابی این فصل ، در این گزارش ، تصاویر زیادی را مشاهده خواهید کرد که گرما و آفتاب را به بینندگان القا می کند. به گزارش ماه نیوز ، در طول تاریخ ، هنرمندان از نور و سایه برای ایجاد فضای سه بعدی غیر واقعی روی بوم استفاده …

در پوشش تابستان و روزهای گرم و آفتابی این فصل ، در این گزارش ، تصاویر زیادی را مشاهده خواهید کرد که گرما و آفتاب را به بینندگان القا می کند.

به گزارش ماه نیوز ، در طول تاریخ ، هنرمندان از نور و سایه برای ایجاد فضای سه بعدی غیر واقعی روی بوم استفاده کرده اند. اما گاهی اوقات نوری که در نقاشی ها نشان داده می شود بر بیننده تأثیر می گذارد. در اینجا مجموعه ای از نقاشی هایی است که خورشید را به خانه می آورند و توسط “Daily Art” جمع آوری شده اند:

“نارنجی کورفو” نوشته گروهبان جان سینگر

گروهبان جان سینگر نقاش آمریکایی نقاشی “نارنجی کورفو” را هنگامی که با دوستان و خواهرش به جزیره کورفو در یونان رفت ، ایجاد کرد. ترکیبی از سرسبزی ، جزایر دور افتاده و دریای مدیترانه تصویری آرامش بخش و پر از نور خورشید ایجاد می کند.

اگرچه گروهبان به خاطر پرتره های مجلل خود مشهور است ، اما نقاشی های منظره و آبرنگ او به دلیل تأثیرات احساسی آنها به همان اندازه جذاب هستند.

“ونیز: سان جورجیو ماجوره – صبح زود” نوشته جوزف مالورد ویلیام ترنر

جوزف مالوارد ویلیام ترنر نقاش عاشقانه انگلیسی بود که در خلق آثار هنری با موضوع منظر تخصص داشت. هنگامی که وی برای اولین بار در سال 1819 از ونیز دیدن کرد ، مجموعه ای از آبرنگ ایجاد کرد که یکی از آنها “ونیز: سان جورجیو ماجیوره – صبح زود” بود. در این نقاشی ، او صبح زود جزیره سان جورجیو ماجیوره را نشان داد. اگر نگاهی دقیق به نقاشی بیندازید ، می توانید کلیسای سن جورجیو ماجیوره را پیدا کنید.

“سواحل انگلستان” نوشته ویلیام هولمن هانت

ویلیام هولمن هانت نقاش انگلیسی و یکی از بنیانگذاران اخوان پرسبیتری بود. گروهی از هنرمندان که به دلیل آثار هنری با جزئیات پیچیده و فراوانی رنگ های پررنگ شناخته می شوند.

در این نقاشی ، “شکارچی” صخره ها ، گوسفندان و عناصر دیگر را از منظری متفاوت به تصویر می کشد. این تابلو یک روز تابستانی باشکوه را در سواحل انگلستان جاودانه می کند.

“بندر آنتیب” نوشته پل سنیاک

نقاشان فرانسوی دریافت کننده پل سینائیک و جورج سورا با استفاده از نقاط کوچک رنگی برای ایجاد تصویر ، سبک “نقطه” را ایجاد کردند.

در بندر آنتیب ، سیناک از مجموعه ای از رنگ های روشن برای ثبت نور قبل از غروب خورشید استفاده می کند. در این نقاشی تعدادی قایق ماهیگیری شناور بر روی آب دیده می شود. آن روز ماهیگیران یکی از این قایق ها را می گیرند. نور طلایی در این تابلو یک آفرینش آسمانی ایجاد می کند.

“کلیسای جامع ذهنی (آفتاب)” اثر کلود مونه

کلود مونه مجذوب معماری پیچیده کلیسای جامع روانا ، بیش از 30 نسخه کپی از این کلیسای معروف در نورماندی فرانسه ساخته است.

“پول” در این نقاشی ، با کمک یک ضربه دقیق قلم مو ، نمای خوبی از کلیسای آفتاب گیر را به خوبی نشان می دهد. مانند این نقاشی ها ، بیشتر نقاشی های کلیسای زیر نبوغ در کارگاه او در سفر تکمیل شد.

در سال 1895 ، مونه بیست تابلو نقاشی را در مجموعه کلیسای زیردست در پاریس به نمایش گذاشت.

“آفتاب در اتاق آبی” اثر آنا آنکر

نقاشی “آفتاب در اتاق آبی” دختر نقاش را در پشت مادربزرگ در اتاق مادربزرگش نشسته است. آنا آنکر نقاش تأثیرگذار دانمارکی بود که عضو گروه هنری اسکگن بود. این گروه متشکل از هنرمندان اسکاندیناوی بود که در شمال دانمارک گرد هم آمدند تا مانند امپرسیونیست ها در خارج نقاشی کنند. در نتیجه ، آنها می خواستند از آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا دانمارک و آکادمی هنرهای زیبا سوئد فاصله بگیرند.

“مزرعه گندم با درختان سرو” اثر وینسنت ون گوگ

ون گوگ ، نقاش تأثیرگذار هلندی ، نقاشی “زمینه سفید با درختان قبرس” را به عنوان برترین چشم انداز تابستانی خود در موزه هنر متروپولیتن توصیف کرد.

در این نقاشی احساسی ، ون گوگ به طور خلاقانه ای بین عناصر متضاد تعادل ایجاد می کند. به عنوان مثال ، خطوط افقی درختان سرو و ابرها نیز به زیبایی ادغام شده اند. با وجودی که ابرهای آسمان خورشید را می پوشانند ، ترکیب رنگ های سرد و گرم پاستلی در این صحنه باعث درخشندگی و روشنایی می شود.

انتهای پیام

12 تا از نکات نقاشی با مداد رنگی

مداد رنگی یک ابزار هیجان انگیز است. اگر چه گاهی اوقات به عنوان یک ابزار حرفه ای نادیده گرفته می شود، اما توانایی تولید آثاری را دارد که شبیه نقاشی هستند. آن ها به هنرمند اجازه می دهند تا كنترل فوق العاده ای بر روی برنامه داشته باشد و منجر به تصویرسازی بسیار دقیق و پیشرفته می ‌شود. من می خواهم بهترین نکات مربوط به مداد رنگی را با شما در میان بگذارم. جزئیات مربوط به هر نکته را می توانید در ادامه مطالعه کنید.

صنعت گرا و دانشمند آلمانی به نام Otto Röhm رزین یا صمغ آکریلیک را نوآوری کرد که قبل از سال ۱۹۳۴ بود و در دهه ۱۹۵۰ نقاشی آکریلیک ( اولین نسخه از آن) در مسیر تجاری قرار گرفت.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.