جمعیت‌ پنهانی که می‌توانند کانون‌ جدی عفونت کرونایی شوند!/ گروه اولویت‌دار برای دوز سوم

۵۰۶ بازديد ۰ ۰ ۱ نظر

جمعیت‌ پنهانی که می‌توانند کانون‌ جدی عفونت کرونایی شوند!/ گروه اولویت‌دار برای دوز سوم https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/جمعیت‌-پنهانی-که-می‌توانند-کانون‌-جد/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/جمعیت‌-پنهانی-که-می‌توانند-کانون‌-جد/#respond Fri, 17 Sep 2021 20:52:45 0000 مردم و اجتماع اگرچه تعداد واکسن های ضد ویروس کرونا در کشور در روزهای اخیر افزایش یافته است ، اما محققان واکسیناسیون افراد محرمانه و خارجی بیشتری را که در این کشور زندگی می کنند تأیید می کنند. این به این دلیل است که آنها معتقدند این افراد پنهان ، در صورت عدم واکسیناسیون ، می توانند عامل …

اگرچه تعداد واکسن های ضد ویروس کرونا در کشور در روزهای اخیر افزایش یافته است ، اما محققان واکسیناسیون افراد محرمانه و خارجی بیشتری را که در این کشور زندگی می کنند تأیید می کنند. این به این دلیل است که آنها معتقدند این افراد پنهان ، در صورت عدم واکسیناسیون ، می توانند عامل بیماری عفونی تلقی شوند.

پروفسور قاسم آهنگری ، متخصص ایمونوژنتیک و استاد گروه ژنتیک پزشکی موسسه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی در گفت وگو با اخبار ایران منوی در مورد سرعت واکسیناسیون در کشور گفت: امروز ما شاهد توسعه سریع واکسن کرونا هستیم و مهم است که واکسن Mass (واکسن معمولی) ؛ بدن را تصویب کنیم.

او توضیح داد: افراد مبتلا به بیماری قلبی باید شش هفته پس از علائم واکسینه شوند ، زیرا این واکسن برای محافظت از سیستم ایمنی فرد طراحی شده است. بنابراین ، واکسن نباید بیش از حد تزریق شود ، بلکه باید همان دوز اول را تزریق کند.

مجارها افزودند: در این میان ، سطح سوم (اضافی یا اضافی) نباید در گروه های تجزیه و تحلیل در نظر گرفته شود. در مرحله اول ، بر اساس یک تنظیم ساده ، واکسن باید در اسرع وقت تکمیل شود و همه کسانی که واکسینه شده اند باید تکمیل شوند. حتی بیشتر مردم و پناهندگان خارجی که در این کشور زندگی می کنند. این افراد پنهان و آشکار ، اگر واکسینه نشده باشند ، می توانند اولین افرادی باشند که آلوده شده اند.

یک متخصص ایمنی گفت: فقط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حیاط ICU زندگی می کنند و ارتباط تنگاتنگی با بیماران بدحال دارند و باید برای درجه سوم انتخاب شوند و در برنامه های ایمن سازی قرار گیرند.

او ادامه داد: از سوی دیگر ، مطالعات پزشکی و آزمایشگاهی نشان داده است که افرادی که واکسینه شده اند نسبت به افرادی که واکسینه شده اند ، واکسن کمتری دارند ، به ویژه افرادی که بیماری کلیوی یا دیابت دارند ، به همین دلیل رعایت قوانین بهداشتی برای این افراد بسیار مهم است.

مجارها زمان واکسن را در اولویت قرار دادند و تأکید کردند که تزریق داوطلبان گاهی باعث ایمنی بیشتر می شود. سیستم ایمنی و تولید آنتی بادی

یک استاد تمام وقت در موسسه ملی بیوتکنولوژی ، با ابراز خرسندی از این واقعیت که نتایج مطالعه فعلی واکسن های پس از تزریق یا Survay Post vaksines در زمان های مختلف تزریق ، اظهار داشت: این نتایج نشان می دهد که سطح سیستم ایمنی بدن پس از سه ماه دوزهای بالا شروع به کاهش می کند ، بنابراین شرکت های واکسن استراتژی های مختلفی را بر اساس اثرات دارو برای حفظ فشار خون مناسب ایجاد کرده اند.

او اضافه کرد: به طور مشابه ، حداقل مدت تزریق سوم 6 ماه پس از دریافت واکسن دوم است ، به جز واکسن “جانسون و جانسون” که یک دوز واحد است. در نتیجه ، مقامات دولتی می گویند گروه فوق را که همان کادر پزشکی هستند ، به ویژه کسانی که در بخش های ICU که بیماران را به هم متصل می کند ، کار می کنند ، می بینند که مهمترین چیز این است که برنامه تزریق دوز سوم را 6 ماه پس از دریافت دوز دوم برنامه ریزی کنید. به

وی گفت: مجارها تأیید کردند که نباید امنیت غیر دائمی در محدوده طبیعی قرار گیرد. به منظور جلوگیری از کاهش ایمنی کارگران پزشکی و عملکرد ایمنی آنها ، مهم است که آنها به زودی برای واکسن سوم آماده شوند.

وی افزود: یک واکسن معروف واکسن تضمین می کند که هنگام تماس با گونه های جدید ، این بیماری حداقل نخواهد بود ، در حالی که مطالعات منجر به کشورهای واکسینه شده بیشتر این خبر خوب را ارسال می کند که در منطقه ای که بیشتر واکسن توزیع می شود ، تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند بسیار کاهش می یابد.

بر اساس مطالعات تحقیقات پزشکی ، در صورت وجود واکسن های بیشتر ، تعداد بیشتری به مرحله اول دفاع ایمنی می رسد ، زیرا نتایج مطالعات انجام شده توسط محققان پزشکی خارجی کاهش مرگ و میر را نشان می دهد. ادم ریوی شدید در بیماران مبتلا به ترومبوز وریدی.

استاد گروه ژنتیک پزشکی در موسسه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی ، با تأکید بر اینکه وجود ویروس با افزایش سنبله از کشورها اجتناب ناپذیر است ، افزود: ضربه می زند و باعث نارسایی ریه می شود و در نهایت می میرد ، اما در گروه واکسن ها ، دستگاه تنفسی ، که شامل مخاط بینی ، گوش ها ، گلو و لوزه ها است ، بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد ، به ویژه در بیماران مبتلا به گلودرد.)

او همچنین گفت: چرا علائم واکسیناسیون در افرادی که واکسینه شده اند اغلب از ریه ها به اندام فوقانی سرایت می کند و شایع ترین علائم آن مننژیت و گلودرد در نتیجه واکنش های شدید ایمنی است.

منتقد گفت: این پیام می دهد که در آینده متخصصان گوش و حلق و بینی با افزایش تعداد بیماران به دلیل بیماری قلبی مواجه می شوند و رسیدگی به این موضوع برای متخصصان پزشکی مهم است.

وی همچنین گفت که اجتناب از این امر مهم است پایبندی به سیاست های بهداشتی و طول فرهنگ وی در ادامه افزود: بدیهی است ، بر اساس تحقیقات عمیق محققان بالینی در این زمینه ، ایده افزایش سرعت واکسن ها با گسترش واکسن های معمولی می تواند از خطر مرگ ناشی از بیماری های دستگاه گوارش جلوگیری کند ، اما همانطور که گفتیم ، بنابراین درخواست کنید که به دلیل تزریق واکسن برای جلوگیری فوری از ویروس ، برنامه های بهداشتی ، ماسک ها و طول انسان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/جمعیت‌-پنهانی-که-می‌توانند-کانون‌-جد/feed/ 0

عفونت خون چیست؟

به دلیل برخی اصطلاحات مرتبط که گاهی افراد به جای یکدیگر استفاده می کنند ، اغلب سردرگمی زیادی در مورد سپسیس وجود دارد. با این حال ، معنی هر یک از آنها کمی متفاوت است. در اینجا نگاهی به این اصطلاحات می اندازیم:

سپسیس یک پاسخ شدید به عفونت در جایی از بدن است که منجر به مشکلات اعضای بدن می شود. ممکن است مشکلات ارگان های ناشی از سپسیس داشته باشید و ندانید که به عفونت مبتلا هستید. پزشکان باید عفونت خون را به عنوان علت بالقوه مشکلات جدید اعضای بدن در نظر بگیرند.

باکتریمی: وجود باکتری در خون و عمدتا یک یافته آزمایشگاهی است. یک سیستم ایمنی سالم به طور معمول بدن را از مقدار اندک باکتری وارد شده در جریان خون پاک می کند. اما تحت برخی شرایط ، باکتری های موجود در خون می توانند یک عفونت فعال را شروع کنند که می تواند در بدن و اندام ها پخش شود. باکتریمی می تواند منجر به سپسیس شود.

منبع: سالم زیبا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.