از ورود افراد غیرمتخصص به طب سنتی جلوگیری شود

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

از ورود افراد غیرمتخصص به طب سنتی جلوگیری شود

۴۹۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

از ورود افراد غیرمتخصص به طب سنتی جلوگیری شود https://moonnews.ir/از-ورود-افراد-غیرمتخصص-به-طب-سنتی-جلوگی/ Thu, 14 Oct 2021 13:16:15 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/از-ورود-افراد-غیرمتخصص-به-طب-سنتی-جلوگی/ در دیدار با مدیرکل سازمان نظام های پزشکی ایران و مدیرکل داروهای تکمیلی وزارت بهداشت تاکید شد که باید از ورود افراد غیر متخصص و غیر دانشمند در این زمینه جلوگیری شود. وی گفت: طب سنتی باید بر اساس سیاست های ارتباطی سلامت تدوین شود و از به حاشیه راندن آنها جلوگیری شود. بر اساس …

در دیدار با مدیرکل سازمان نظام های پزشکی ایران و مدیرکل داروهای تکمیلی وزارت بهداشت تاکید شد که باید از ورود افراد غیر متخصص و غیر دانشمند در این زمینه جلوگیری شود. وی گفت: طب سنتی باید بر اساس سیاست های ارتباطی سلامت تدوین شود و از به حاشیه راندن آنها جلوگیری شود.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی ماه نیوز و سازمان نظام های پزشکی ، دکتر محمد رئیس زاده مدیرکل دفتر داروهای ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در این دیدار با دکتر نفیسه حسین یکتا دیدار کرد. باید بر اساس شواهد علمی ، صحیح و دقیق و پذیرش افراد غیر متخصص و بی تجربه که به حاشیه طب سنتی رانده شده اند ، باشد. متوقف شد.

وی افزود: پزشکانی که در زمینه طب سنتی فعال هستند و مطابق با اصول علمی این رشته فعالیت می کنند و طبیعتاً مداخله غیر پزشکان مورد حمایت قرار نمی گیرد و مسئولان مربوطه باید این موضوع را جدی بگیرند.

رئیس سازمان نظام های پزشکی خاطرنشان کرد: اساتید و اساتید برجسته ای در این زمینه وجود دارد. بنابراین استفاده از متخصصان در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.