خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد

۴۹۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است/ بیشترین قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد https://myirannews.ir/اتفاقات/خودروهای-شوتی-خط-قرمز-پلیس-است-بیشترین/ https://myirannews.ir/اتفاقات/خودروهای-شوتی-خط-قرمز-پلیس-است-بیشترین/#respond Wed, 13 Oct 2021 12:37:44 0000 اتفاقات قائم مقام ناجا با تاکید بر اینکه طرح برخورد با شلیک خودروها از هفته آینده بسته به نیاز مردم اجرا می شود ، گفت: این یک شغل نیست و ما با مجرمان برخورد می کنیم. به گزارش اخبار ایران من ، سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح مرکز نظارت بر فرآیندهای کسب و کار هوشمند …

قائم مقام ناجا با تاکید بر اینکه طرح برخورد با شلیک خودروها از هفته آینده بسته به نیاز مردم اجرا می شود ، گفت: این یک شغل نیست و ما با مجرمان برخورد می کنیم.

به گزارش اخبار ایران من ، سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح مرکز نظارت بر فرآیندهای کسب و کار هوشمند پلیس گمرک ، هدف پلیس را سرکوب تروریست ها به ویژه در دولت عنوان کرد و گفت: اقتصاد به شدت در حال سقوط است.

وی در ادامه افزود مقایسه ها نشان می دهد که قاچاق گسترده از منابع دولتی انجام می شود ، افزود: امروز موضوع گشت های اطلاعاتی در سیستم های امنیتی باز شده است.

وی با تأکید بر اینکه برخی قوانین و مقررات نیازی به لغو ندارد و نیاز به تغییر یا اصلاح دارد ، تصریح کرد: مدیران باید برای رفع نواقص قانون وارد عمل شوند ، پلیس به ملوانان و ملوانان کمک می کند و مرزبانان بارها اعلام کرده اند که کارشان با نگهبان های مرزی.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس در انجام وظایف خود به قانون و احتیاط پایبند است و روح استقلال و متقاعدسازی مشخص نیست ، افزود:

رئیس پلیس با بیان اینکه استقرار افسران پلیس سنتی باعث تشویق سرپرستان برای جلوگیری از فساد می شود ، افزود: نقش سرویس های امنیتی عالی است و باید از آن قدردانی کرد ، اما از این پس هر ماه پلیس باید پیشرفت خود را گزارش دهد. و در اجرای وظایف محوله هر ماه پیش قدم شوید.

معاون ستاد ناجا گفت: همانطور که ما برای آزادی جوامعی که تا حد ترور زندگی می کنند مبارزه می کنیم ، امروز اهمیتی ندارد. مبارزه با قاچاق بر عهده ما است ، اما باید سلاح ها و زیرساخت های آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه نقش نیروهای امنیتی مستقر در مناسک باید با کمک برقکاران هوشمند و باهوش انجام شود ، افزود: با نیروی کافی از جانب آنها.

سردار رضایی همچنین گفت که نتایج پروژه باید در بازار قابل مشاهده و نمایان باشد ، به ویژه در زمینه تولید ، نه فقط در فرهنگ ، که همانطور که گفتیم ، در مسئولیت پذیری بیشتر ابزارها ، به ویژه در بحث پایگاه داده ، امکان پذیر است. و مسئولیت اقتصادی ، و پلیس افسران درست و ضروری پلیس است. “

به گفته وب سایت پلیس ، نقش سرویس های امنیتی مانند یک قطار است که کلیه سلاح ها و موسسات را تأمین و بهره برداری می کند و از همه منابع موجود بهره می برد و می افزاید: بستر مناسبی برای کسانی که منجر به گسترش صلح اقتصادی می شوند فراهم شده است. در کشور.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اتفاقات/خودروهای-شوتی-خط-قرمز-پلیس-است-بیشترین/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.