حذف کروکی‌های کاغذی تصادفات – اخبار ایران من

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

حذف کروکی‌های کاغذی تصادفات – اخبار ایران من

۴۹۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

حذف کروکی‌های کاغذی تصادفات – اخبار ایران من https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/حذف-کروکی‌های-کاغذی-تصادفات-اخبار-ای/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/حذف-کروکی‌های-کاغذی-تصادفات-اخبار-ای/#respond Thu, 14 Oct 2021 21:36:42 0000 مردم و اجتماع معاون فنی ، مهندسی و خدمات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور ناجا ، ناظر بر ارائه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در اینترنت برای انجام تخصص پلیس ، گفت: به گزارش اخبار ایران من ، سرهنگ محمدعلی زارع افزود: در تصادفات جاده ای رانندگان باید پس از وقوع حادثه به وظایف خود عمل کرده و …

معاون فنی ، مهندسی و خدمات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور ناجا ، ناظر بر ارائه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در اینترنت برای انجام تخصص پلیس ، گفت:

به گزارش اخبار ایران من ، سرهنگ محمدعلی زارع افزود: در تصادفات جاده ای رانندگان باید پس از وقوع حادثه به وظایف خود عمل کرده و مسیر را در اسرع وقت و قبل از رسیدن پلیس باز کرده و طبق توافق با بیمه گر بدون نیاز به ثبت نام ، وی می تواند به شرکت های بیمه.

وی همچنین گفت که در توسعه سیستم صدور مجوز ، به دلیل تعطیلی یک ساله سایت ها و تاج ها ، که منجر به نشستن افراد در صف های متعدد شد ، به منظور هوشمندسازی و ارائه خدمات آنلاین ، چیدمان باید به صورت آنلاین انجام شود.

بر اساس تغییر مجوزها و تعداد خودروهای آنلاین در مراکز مجوز خاوران و میثم در تهران ، سرهنگ. زارع گفت: “با استفاده از این عملکرد ، 85 درصد از روند شمارش تعداد و تغییر مجوزها تنها با وسایل مربوط به ویزیت بصورت آنلاین انجام می شود.” تمبر خودرو با مجوز یا پلاک فک موجود است.

معاون فنی ، مهندسی و خدمات ترافیکی راهور ناجا با تاکید بر اهمیت آموزش در کاهش خطر در رادیو گفتگو گفت: به منظور توسعه آموزش و روش های بدیع ، برنامه های خوب طبق برنامه ها آموزش داده می شود.

وی بر اساس برنامه های این هفته ناجا گفت: “این هفته علاوه بر مشاغل قبلی ، عملیات اضافی در شماره گذاری ، شناسایی ، کشتار در سراسر کشور و افزایش اشتغال به مدت دو ساعت در نظر گرفته شده است.” “آب در پارکینگ ها ، و من کمیسیون ماده 5 را برای بررسی تخلفات راهنمایی و رانندگی در هفته سه بار ایجاد می کنم ، یکی دیگر از موضوعاتی است که هر هفته مورد توجه قرار می گیرد.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/حذف-کروکی‌های-کاغذی-تصادفات-اخبار-ای/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.