کارت دیجیتال وزارت بهداشت تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

کارت دیجیتال وزارت بهداشت تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران

۵۰۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

کارت دیجیتال وزارت بهداشت تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران https://myirannews.ir/عمومی/کارت-دیجیتال-وزارت-بهداشت-تنها-مدرک-مع/ https://myirannews.ir/عمومی/کارت-دیجیتال-وزارت-بهداشت-تنها-مدرک-مع/#respond Sat, 09 Oct 2021 14:01:11 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/کارت-دیجیتال-وزارت-بهداشت-تنها-مدرک-مع/ بر اساس اطلاعات شبکه شما ، دکتر. علی شریفی زارچی ، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تأیید کرد: تنها سند رسمی رسمی در ایران یک کارت دیجیتال صادر شده و وزارت بهداشت. اینم نامه: …

بر اساس اطلاعات شبکه شما ،

دکتر. علی شریفی زارچی ، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تأیید کرد: تنها سند رسمی رسمی در ایران یک کارت دیجیتال صادر شده و وزارت بهداشت.

اینم نامه:

جناب آقای شهرام آدم نژاد ، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی

با عرض سلام و احترام

روی آوردن به نامه شماره 789/100 مورخ 16/6/1400 ، دکتر. عین اللهی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به ما یادآوری می کند که تنها گواهی رسمی واکسن برای ایران ، کارت ایمن سازی دیجیتالی است که توسط وزارتخانه مربوطه از طریق سیستم سلامات صادر شده است. gov.ir ارائه شده است.

لازم به ذکر است که برای تعیین اعتبار کارت ایمن سازی انگلیسی (برای کسانی که به خارج سفر می کنند) ، کافی است بارکد (QR-Code) روی کارت و تلفن را تجزیه و تحلیل کنید.

اگر کارت معتبر باشد ، صفحه با این آدرس https://vaccinecard.health.gov.ir باز می شود که عکس واقعی کارت دیجیتال شخص را نشان می دهد.

لطفاً مقاله فوق را برای مرجع کلیه آژانسهای مسافرتی ، خطوط هوایی داخلی و خارجی موجود در کشور و سایر شرکتهای مربوطه بنویسید.

مهم است که مشتریان این شرکت ها را مطلع کنیم که پس از دو هفته سفر ، در صورت بروز هرگونه مشکل ، واکسن دیجیتالی را از طریق فرم اختلاف واکسیناسیون (در همان قالب موجود) تهیه می کنند. salamat.gov.ir) دنبال کنید.

دکتر. علی شریفی زرچی
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات

https://myirannews.ir/عمومی/کارت-دیجیتال-وزارت-بهداشت-تنها-مدرک-مع/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.