پیشنهاد اصلاح مصوبه موضوع احداث آزادراه حرم تا حرم

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

پیشنهاد اصلاح مصوبه موضوع احداث آزادراه حرم تا حرم

۴۹۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پیشنهاد اصلاح مصوبه موضوع احداث آزادراه حرم تا حرم https://myirannews.ir/اقتصادی/پیشنهاد-اصلاح-مصوبه-موضوع-احداث-آزادر/ https://myirannews.ir/اقتصادی/پیشنهاد-اصلاح-مصوبه-موضوع-احداث-آزادر/#respond Wed, 06 Oct 2021 13:23:24 0000 اقتصادی وزارت راه و شهرسازی در بیانیه ای خواستار اصلاح قانون مربوط به احداث آزادراه از دین به عبادتگاه شده است که این امر میزان سهمی را که یک شرکت از پروژه دریافت می کند تغییر می دهد. به گزارش اخبار ایران من ، در بیانیه ای به دفتر دولت ، ایده ایجاد جاده منتهی به …

وزارت راه و شهرسازی در بیانیه ای خواستار اصلاح قانون مربوط به احداث آزادراه از دین به عبادتگاه شده است که این امر میزان سهمی را که یک شرکت از پروژه دریافت می کند تغییر می دهد.

به گزارش اخبار ایران من ، در بیانیه ای به دفتر دولت ، ایده ایجاد جاده منتهی به عبادتگاه مذهبی در تکمیل جاده مشهد مقدس و حمایت از سفر به کاخ امام رضا (ع) بسیار مهم است. مانند).

با توجه به هزینه بالای نیروی کار و عدم مشارکت 70 درصدی پیمانکاران ، وزارت راه و شهرسازی با توجه به ضرورت تسریع در اتمام پروژه ، می خواهد بند (2) قانون مربوطه را اصلاح کند و سهم شرکت را از Itapatsa 70 to به 50 off تخفیف تغییر دهید.

به گفته وزارت راه و توسعه ، 50 درصد به طرف شرکت کننده و 50 درصد از پول برای ساخت بزرگراه یا ارتقاء بزرگراه (به استثنای بخش بین قم و گرمسار) پرداخت شده است. هزینه های ساخت و ساز بر عهده وزارت راه و شهرسازی است. این مبلغ از خط اعتباری تعیین شده در قوانین بودجه سالانه مانند مشارکت در ساخت بزرگراه از دین به معبد و دیگر اماکن قانونی ارائه و پرداخت می شود.

علاوه بر این ، طبق قانون فوق الذکر ، طول کار و ساعت کار مطابق برنامه ارشد و گزارش مربوط به هزینه تنظیم می شود.

موارد فوق با فرایند تصمیم گیری کمیسیون اقتصادی دولت بررسی می شود.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اقتصادی/پیشنهاد-اصلاح-مصوبه-موضوع-احداث-آزادر/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.