دیگر مانند فتحعلی اویسی پیدا نمی‌شود

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

دیگر مانند فتحعلی اویسی پیدا نمی‌شود

۴۹۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

دیگر مانند فتحعلی اویسی پیدا نمی‌شود https://moonnews.ir/دیگر-مانند-فتحعلی-اویسی-پیدا-نمی‌شود/ Wed, 06 Oct 2021 13:38:52 0000 عمومی https://moonnews.ir/دیگر-مانند-فتحعلی-اویسی-پیدا-نمی‌شود/ “علاقه اوسی به طنز آنقدر زیاد بود که سازندگانش او را به یک کمدین تبدیل کردند ؛ در حالی که چهره ، قد و اندازه او برای فیلم های جدی و نقشه های خشن و منفی بسیار مناسب بود … خدا رحمتش کند.” او دیگر در جهان نیست ، و حیف است ، زیرا او …

“علاقه اوسی به طنز آنقدر زیاد بود که سازندگانش او را به یک کمدین تبدیل کردند ؛ در حالی که چهره ، قد و اندازه او برای فیلم های جدی و نقشه های خشن و منفی بسیار مناسب بود … خدا رحمتش کند.” او دیگر در جهان نیست ، و حیف است ، زیرا او دیگر نمی تواند مانند او باشد. ”

به گزارش ماه نیوز ، کاظم حاجیرزاد بازیگر و کارگردان در یادداشت شفاهی NewsOnline وی در مورد مرگ فاتعلی اویسی گفت: “علی علی اویسی ، شوخ و محبوب ، شوخ و شاد ، از هر فرصتی برای خنداندن اطرافیان استفاده می کرد. اولویت او جذابیت و سرزندگی محیط کار بود.

علاقه اوسی به طنز آنقدر زیاد بود که سازندگانش او را به سمت کمدی سوق دادند. در حالی که چهره ، قد و اندازه او برای فیلم های جدی و توطئه های خشن و منفی مناسب بود. گاهی اوقات نقش یک شرور تگزاسی را که هفتگی تیراندازی می کرد ، دوست داشت ، اما به دلیل شخصیت و شخصیت اخلاقی اش ، که شامل عشق ، صمیمیت و وفاداری است ، به سمت کمدی کشیده شد.

کارگردانان خوب می دانستند به چه کسی مراجعه کنند. هنرمندی که همیشه مملو از شوخی ، خنده و شوخی است و هنر او غیرقابل انکار است ، چرا نباید به سبک کمدی بیاید؟

کنایه های زندگی فاطعلی اویسی نیز در تلویزیون نشان داده شد. او نه تنها لبخند بسیار خوبی زد و باعث خنده دیگران شد ، بلکه صدای زیبایی نیز داشت. آواز خواندنش مثل گاری بود. واگنر خواننده موسیقی پاپ بود و آقای اوسی در دوران دانشجویی در ایران و ایالات متحده آثار واگنر را می خواند و صدای او مشابه بود.

در آثار کمدی ، او واقعاً آثار منحصر به فرد خود را ترک کرد. نکته جالب در مورد این هنرمند این است که او توانایی بازی در ژانرهای مختلف را دارد. بازی در تاریخ کمدی و مذهبی. نقش های او در “فرمانده تنهایی” و “استان عشق” فراموش نمی شود. همانطور که در “چه کسی و چه کسی” و “شهر زیبا” هنر او بی توجه نمی ماند.

خدا بیامرزدش. “بسیار تلخ است که مردی که بخشی از خاطرات آدم را ایجاد کرد دیگر در جهان نیست و این بسیار تأسف آور است ، زیرا دیگر نمی توان مانند او را پیدا کرد.”

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.