تکمیل شبکه فن‌بازارهای منطقه‌ای در ۲۰ سالگی پارک پردیس

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

تکمیل شبکه فن‌بازارهای منطقه‌ای در ۲۰ سالگی پارک پردیس

۴۹۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تکمیل شبکه فن‌بازارهای منطقه‌ای در ۲۰ سالگی پارک پردیس https://myirannews.ir/اقتصادی/تکمیل-شبکه-فن‌بازارهای-منطقه‌ای-در-۲/ https://myirannews.ir/اقتصادی/تکمیل-شبکه-فن‌بازارهای-منطقه‌ای-در-۲/#respond Mon, 04 Oct 2021 13:22:24 0000 اقتصادی دبیر شبکه ملی بازار فناوری ایران گفت: شبکه ملی بازار فناوری راهی برای برقراری ارتباط بین متقاضی و تکنسین ها است. ما مشتاقانه منتظر اتمام پروژه بازاریابی ورزشی پایان سال با توجه به توسعه منابع طبیعی کشور به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس پارک فنی پردیس هستیم. به گزارش اخبار ایران من، محمد صالح خالقی گفت: …

دبیر شبکه ملی بازار فناوری ایران گفت: شبکه ملی بازار فناوری راهی برای برقراری ارتباط بین متقاضی و تکنسین ها است. ما مشتاقانه منتظر اتمام پروژه بازاریابی ورزشی پایان سال با توجه به توسعه منابع طبیعی کشور به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس پارک فنی پردیس هستیم.

به گزارش اخبار ایران من، محمد صالح خالقی گفت: ابتکار تحقیقات بین المللی فنی ایران بلافاصله با تاسیس پارک فناوری پردیس پردیس آغاز شد و این شبکه در اوایل دهه 1980 فعالیت خود را آغاز کرد. طبق اعلام شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاون علمی رئیس جمهور و مطابق مقررات مصوب هیات امنای پارک فناوری پردیس ، شبکه بازار هواداران ایران مسئول ایجاد بازارهای منحصر به فرد در کشور بود.

وی افزود: ما نقش مهمی در دنیای فناوری و اکوسیستم داریم که واقعاً از خود مراقبت نکرده است و آن ایجاد یک بازار فنی است. متأسفانه در کشور ما توجه زیادی به توسعه فناوری شده است ، اما تمهیدات خاصی برای تبادل فناوری صورت نگرفته است. نقش یک متخصص در بازار پشتیبانی از این مبادله فنی است.

خالقی افزود: هم در نوآوری و هم در فناوری ، تبادل فناوری به چند طریق محدود نمی شود. یا فروش می رود ، یا پول منتقل می شود ، یا اطلاعات فنی منتقل می شود. در این مبادلات ، هرجا که دو گروه مبادله وجود داشته باشد ، مانند فروشنده یا خریدار یا شروع کننده و فروشنده ، بازارهای طرفدار ارتباط بین دو گروه را از طریق کانال های آنها تسهیل می کند. به طور کلی ، نقش متخصصان در بازار تسهیل مبادله بین دو بخش تولیدکنندگان و مصرف کنندگان لوازم الکترونیکی است.

وی گفت: این شبکه ها راه بسیار خوبی برای ایجاد بازار حرفه ای ایجاد کرده اند و با استفاده از استراتژی و برنامه ریزی به تبادل فناوری در سراسر کشور کمک می کند تا به جلو حرکت کند.

شما در حال برنامه ریزی برای ایجاد بازارهای طرفدار در سراسر کشور هستید

دبیر شبکه ملی بازار هواداران ایران تصریح کرد: اگرچه ایده ها و نظرات شبکه ملی هواداران بازار در 20 سال پارک فناوری پردیس وجود داشت ، اما از اوایل دهه 90 و 1991 ، ایجاد دفاتر بازار منطقه ای در منطقه آغاز شد

وی افزود: علاوه بر این ، شبکه ملی بازار طرفداران ایران مجبور به ایجاد یک بازار معروف در هشت نقشه علمی کشور شده است و تا کنون موفق به ایجاد چهار طرفدار بازار در سراسر کشور شده ایم.

ورود یک میلیارد دلار به بازارهای فن در این کشور

خالقی گفت: به طور کلی تعداد طرفداران موجود در بازار در هر دو حالت طولانی و کوتاه مورد آزمایش قرار گرفته است. سال گذشته ، با تعدادی از پیش فرض ها ، مبلغی بالغ بر 500 میلیارد دلار در بازارهای طرفدار ایجاد شده است و از زمان ایجاد بازارها و مناطق آموزشی خصوصی ، بیش از یک میلیارد گوجه فرنگی در این شبکه ایجاد شده است.

وی افزود: بدیهی است هدایت کار متخصصان در بازار کار مبادله یا متخصصان فنی است که توسط بخش خصوصی انجام می شود و شبکه ملی بازار طرفداران ایران این فرایند را هدایت می کند. علاوه بر این ، نظارت و فعالیت رهبران شبکه توسط شبکه ملی فرهنگ بازار ایران انجام می شود.

بیستمین سالگرد پارک فناوری پردیس با تکمیل بازارهای محلی به پایان می رسد

دبیر شبکه ملی فناوری بازار بازار ایران گفت: “در راستای مأموریت پارک فناوری پردیس ، ما موظف هستیم بازارهای فناوری را در همه نقاط کشور با رویکرد مناسب و همکاری بین سازمان های دولتی و فدرال ایجاد کنیم ؛ تا پایان امسال ، بازار مربوط به طرفداران در منطقه تکمیل می شود و ما به هدف خود از ایجاد بازارهای فن منطقه ای در سراسر کشور خواهیم رسید.

خالقی افزود: معامله گران فنی که کلید ایجاد این بازارها هستند نیز در سراسر کشور فعالیت می کنند. تا کنون 50 شرکت بازرگانی به ما وابسته هستند و ما تلاش می کنیم این تعداد را تا پایان سال به 70 بازده افزایش دهیم.

شبکه ملی فن بازار ، با 20 سال سابقه ، مسافت های طولانی را در نظر دارد

دبیر شبکه ملی بازار فنی ایران در مورد برنامه های بلندمدت و آینده شبکه ملی بازار فنی ایران گفت: انجام دهید.

خالقی ادامه داد: بهبود بسترها و مبادلات تکنولوژیکی مانند ایجاد بازار بازار محور و کارآمد در لیست ما قرار دارد. بدیهی است که این سیستم توسعه یافته است و ما باید برای بهبود و تسریع و تسهیل تحول فنی در سراسر جهان اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: از جمله مواردی که ما می خواهیم در دراز مدت داشته باشیم ، مناطقی است که مردم در این کشور مورد انتقاد قرار می گیرند. ما می خواهیم از مهارت های داخلی خود برای استفاده از شبکه استفاده کنیم تا تجربیات خود را تغییر دهیم و نیازهای مردم را برآورده کنیم. کشور.”

دبیر شبکه فناوری بازار ملی ایران در ایران گفت: یکی از برنامه های ما ارائه ابزارهای اطلاعاتی به شرکت ها و شرکت های اطلاع رسانی است تا محتوای دفاتر ما در سراسر کشور را تشخیص دهند. اگر شرکت ها در هر نقطه از کشور به منابع نیاز دارند ، ما می خواهیم ابتدا اطمینان حاصل کنیم که این نیازها در این کشور برآورده می شود یا خیر. اگر بتوان آن را در این کشور ساخت ، نیازهای آن را از داخل برطرف می کند ، در غیر این صورت به صادرات روی می آورد.

بر اساس روابط عمومی پارک فناوری پردیس ، خالقی چشم انداز بلند مدت بازار هواداران را تشریح کرد و گفت: ما می خواهیم موضوع فروش و بازارهای صادراتی و هواداران را تثبیت و حفظ کنیم. ما می خواهیم با کشورهای همسایه ارتباط داشته باشیم و موضوع صادرات کالاهای حرفه ای به کشورهای دیگر را در نظر بگیریم. همچنین ، فرصتی برای فروش ارز محلی به سرمایه گذاران محلی و مشاهده جذابیت سایر کشورها در کشور برای هدایت رشد استارت آپ ها و شرکت های نوآور فراهم کنید.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اقتصادی/تکمیل-شبکه-فن‌بازارهای-منطقه‌ای-در-۲/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.