برگزاری یادواره شهدا ادای دینی به ساحت شهیدان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۴۹۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

برگزاری یادواره شهدا ادای دینی به ساحت شهیدان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://moonnews.ir/برگزاری-یادواره-شهدا-ادای-دینی-به-ساحت/ Sun, 03 Oct 2021 13:29:33 0000 عمومی https://moonnews.ir/برگزاری-یادواره-شهدا-ادای-دینی-به-ساحت/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار علی اکبرپور جمشیدیان امروز در یادواره شهدای ماهانش ایام سوگواری رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت. : در هشت سال پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم و جامعه حضور داشتند و نقش آفرینی کردند و …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار علی اکبرپور جمشیدیان امروز در یادواره شهدای ماهانش ایام سوگواری رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت. : در هشت سال پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم و جامعه حضور داشتند و نقش آفرینی کردند و من در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان ، شهدا و ایثارگران و فرماندهان منطقه بودم. به مدت زمان.

وی ادامه داد: مردم استان زنجان ، رزمندگان شهدا ، سربازان Pte و شاعران بزرگی مانند کلامی زنگانی نقش بزرگی در دوران دفاع مقدس داشته اند ، این منطقه عصاره غیرت و شجاعت مردم بود. استان زنجان

وی با اشاره به تعداد بالای شهدا در روستای بلند پارچین در استان زنجان به پرجمشیدیا گفت:

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: با تقدیم 16 شهید ، تعداد شهدای پارچین به عنوان الگو در جامعه در نظر گرفته می شود که آمار قابل توجهی است که باید در سطح ملی بیان شود.

پور جمشیدیا در ادامه گفت: “ما فرزندان شهید هستیم زیرا با مطالعه تاریخ می دانیم که با حضور انگلیسی ها ، آمریکایی ها و روس ها در تاریخ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ، قوی ترین ارتش جهان ادعا کرد. برای فرار از رضا خان. “

وی گفت: قهرمان واقعی شهید 13 ساله است ، هزاران پادشاه دور او نمی آیند و افراد نالایقی مانند رضاخان در تاریخ گم می شوند.

پور جمشیدیا ادامه داد: هشت سال دوران دفاع مقدس در تاریخ می درخشد که همه جهان علیه نظام اسلامی تجمع کردند ، اما در سخت ترین شرایط نتوانستند مسئولیت را از ایران جدا کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: مردان و رزمندگان اسلام در سخت ترین شرایط به میدان نبرد آمدند ، در حالی که اکثر آنها نظامی نبودند ، اما به دستور امام خمینی (ره) شغل خود را ترک کردند و در محل حضور داشتند. میدان جنگ “

پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: برگزاری این آثار و کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان کمترین کاری است که می توانیم برای شهدا انجام دهیم زیرا پرچم غیرت و مردانگی توسط شهدا و رزمندگان در کشور برافراشته شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: امام خمینی (ره) به دلیل همین رشادت ها بود که فرمود: من دست و بازوهای رزمندگان شما را می بوسم زیرا صدام و دشمنان نظام اسلامی او را به زانو در آوردند.

جمشیدیه فقیر را یادآور می شود: تیپ انصارالمهدی (عج) زنجان حماسه های بی نظیری در شمال غرب کشور سروده است و رزمندگان این منطقه مظلوم از سینه های خود دفاع کرده و در برابر دشمن ایستاده اند تا بتوانیم در جبهه زندگی کنیم. ارتفاع امنیت امروز.

وی با بیان اینکه امنیت نظام اسلامی از امنیت امروز اروپا بیشتر است ، افزود: مردان بی رحم ایرانی در سوریه جنگیدند تا پای دشمن را بریده و از نزدیک شدن به حرم حضرت زینب (س) جلوگیری کنند.

پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: مردان بد اخلاق نظام اسلامی در عراق نگذاشتند منطقه امام (ع) در شهرهای سامره ، نجف و کربلا آسیب ببیند و امروز نیروهای بهداشتی با نیروهای غیراخلاقی در کنترل بیماری عروق ویروس کرونا قلب به دولت کمک می کنند. بخش سلامت

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه کشور میلیون ها دوز واکسن برای کنترل بیماری وارد کرده است ، افزود: اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و امام و شهدا از ما راضی هستند ، باید سربلند و مفتخر باشید. “بیایید این کشور شویم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.