۲۳۵ شعبه برای اخذ رای از شهروندان ایرانی در سراسر جهان ایجاد شد

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

۲۳۵ شعبه برای اخذ رای از شهروندان ایرانی در سراسر جهان ایجاد شد

۶۵۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

۲۳۵ شعبه برای اخذ رای از شهروندان ایرانی در سراسر جهان ایجاد شد https://myirannews.ir/عمومی/۲۳۵-شعبه-برای-اخذ-رای-از-شهروندان-ایران/ https://myirannews.ir/عمومی/۲۳۵-شعبه-برای-اخذ-رای-از-شهروندان-ایران/#respond اخبار ایران من Thu, 17 Jun 2021 23:49:18 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/۲۳۵-شعبه-برای-اخذ-رای-از-شهروندان-ایران/ براساس اطلاعات شبکه شما ، محمد جواد ظریف که برای شرکت در اجلاس مطالعات آنتالیا به ترکیه سفر کرده بود ، گفت: “من مدتها پیش به یک کنفرانس مطالعاتی دعوت شده ام.” من همچنین قول دادم که در کنفرانسی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد شرکت کنم. وی افزود: با حضور بسیاری از وزرای …

براساس اطلاعات شبکه شما ،

محمد جواد ظریف که برای شرکت در اجلاس مطالعات آنتالیا به ترکیه سفر کرده بود ، گفت: “من مدتها پیش به یک کنفرانس مطالعاتی دعوت شده ام.” من همچنین قول دادم که در کنفرانسی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد شرکت کنم.

وی افزود: با حضور بسیاری از وزرای خارجه منطقه و سایر کشورها در این اجلاس ، این دیدار به ما فرصت برگزاری جلسات را داده است. ما فردا و فردا با بورل و سایر مقامات دیدار می کنیم.

وزارت امور خارجه افزود: روز یکشنبه اولین اجلاس سه جانبه خود را در ایران ، ترکیه و افغانستان برگزار خواهیم کرد که برای مدتی برنامه ریزی کرده ایم تا با سه کشور به ویژه اوضاع منحصر به فرد امروز افغانستان سازگار شویم.

رئیس قوه قضاییه افزود: این سفر فرصتی عالی برای بحث در مورد موضوعات مهم امنیت محلی و برگزاری جلسات در جلسات روزمره است.

در مورد انتخابات ریاست جمهوری (فردا ، جمعه ، 19 ژوئن) ، وزارت امور خارجه گفت: “الحمدالله ، با ابتکار صفیر ، یک مرکز رأی گیری در آنتالیا وجود دارد و من در اینجا رأی خواهم داد.”

وی گفت: “همانطور که می دانید ، و دیروز سخنگوی وزارت امور خارجه نگرانی های خود را در مورد رئیس وزیر ابراز کرد. ما بیش از 235 شعبه در سراسر جهان ایجاد کرده ایم.

وی افزود: بر خلاف بحران کرونا و این واقعیت که در برخی کشورها مذاکرات بین سفرای ما و وزارت امور خارجه چندین ماه طول کشید تا ممنوعیت تجمع را به جای مقداری مخالف تغییر دهد ، الزامات رأی گیری انجام شد.

رئیس جاسوسی افزود: تنها جایی که آنها با ما موافق نبودند و ما از ایرانی ها و دولت کانادا شرمنده بودیم ، که علی رغم ادعای دموکراسی بودن و خدمت به مردم ایران ، داشتن صندوق رأی در کانادا را منع کردند. “

ظریف گفت: “ما 24 صندوق رای در ایالات متحده داریم و می توانیم همین كار را در كانادا نیز انجام دهیم.”

وی گفت: “در ایالات متحده ، ما تنها مواردی در نیویورک و واشنگتن داریم و مکان دیگری نداریم ، اما در 24 مکان ایالات متحده توانستیم صندوق های رای گیری بسازیم. متأسفانه ، با وجود بحث های متعدد در سازمان ملل و مأموریت های دو کشور ، دولت کانادا موافقت نکرد و اجازه صندوق رای را نداد.

ظریف ضمن عذرخواهی از شهروندان ایرانی مقیم کانادا گفت: “من همچنین از شهروندان ایرانی مقیم کانادا عذرخواهی می کنم ، اما به آنها اطلاع دهید که این امر به دلیل سهل انگاری یا سهل انگاری دوستان من نبوده بلکه به دلیل لجبازی بوده است. دولت کانادا برای جلوگیری از این. “

ظریف در پایان گفت: امیدواریم مردم با شرکت در روند رأی گیری روز ملی را گرامی بدارند.

https://myirannews.ir/عمومی/۲۳۵-شعبه-برای-اخذ-رای-از-شهروندان-ایران/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.