خودکفایی ایران در ساخت واکسن کرونا؛ به زودی

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

خودکفایی ایران در ساخت واکسن کرونا؛ به زودی

۶۵۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خودکفایی ایران در ساخت واکسن کرونا؛ به زودی https://myirannews.ir/علمی/خودکفایی-ایران-در-ساخت-واکسن-کرونا؛-به/ https://myirannews.ir/علمی/خودکفایی-ایران-در-ساخت-واکسن-کرونا؛-به/#respond اخبار ایران من Thu, 17 Jun 2021 14:32:28 0000 علمی https://myirannews.ir/علمی/خودکفایی-ایران-در-ساخت-واکسن-کرونا؛-به/ وزارت بهداشت با تأکید بر نقش سلاح های ضد کرونا گفت: “خوشبختانه عزت در دولت کرونا ایجاد شده و آینده ما درک خواهد شد. واکسیناسیون در دولت دوازده انجام خواهد شد. به گزارش اخبار ایران من، دکتر. سعید نمکی در سی و یکمین مراسم معاینه پزشکی و پزشکی برای مناطق تهران ، گیلان ، آذربایجان …

وزارت بهداشت با تأکید بر نقش سلاح های ضد کرونا گفت: “خوشبختانه عزت در دولت کرونا ایجاد شده و آینده ما درک خواهد شد. واکسیناسیون در دولت دوازده انجام خواهد شد.

به گزارش اخبار ایران من، دکتر. سعید نمکی در سی و یکمین مراسم معاینه پزشکی و پزشکی برای مناطق تهران ، گیلان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و قم که با حضور رئیس جمهور برگزار شد ، گفت. علاوه بر چالش های فراوان در طول انتخابات و تغییرات آب و هوایی ، ما توانستیم اقدامات مناسب را برای بازسازی زیرساخت ها انجام دهیم. اگر بحران جهانی نبود و اگر پول کافی داشتیم ، توسعه سریعتر انجام می شد ، اما در هر صورت ، با کمی کندی و رشد سریع ، در ماه های اخیر هر تخت بیمارستان هزار تخت اضافه کرده ایم ماه ما توانستیم به یک حمله قلبی مبتلا شویم به این ترتیب که بروز چهارم ویروس ، که زمین را فلج کرده و آن را به زانو در آورده است ، نمی تواند باعث پرسه زدن این بیماری در پشت درهای بیمارستان در کشور ما شود ، که یکی از این موارد است . احترام به جمهوری اسلامی.

نمکی افزود: هیچ بیماری در آماده سازی برای درمان از بین نرفت و خوشبختانه ما این روزها تخته های ICU اضافه کرده ایم و این یکی از کارهایی است که توانسته ایم انجام دهیم. ما 180 دستگاه تصویربرداری ریوی را به بیمارستانهای سراسر کشور ، عمدتا در آن سوی مرزها و مکانهای نامعلوم توزیع کردیم ، بنابراین بیماران مبتلا به اختلالات عصبی نباید برای آزمایش ریه های خود به شهری در 30 مایلی ریه های خود بروند. در این مدت 5 هزار و 500 دستگاه کمک تنفسی ، خانگی و خانگی در مناطق دور افتاده کشور فراهم کرده ایم. ما در طی یک سال 472 دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان های مناطق فقیرنشین و محروم فرستاده ایم.

نمکی گفت: “اکنون هیچ کس نمی تواند بگوید که مناطق مرزی مکان و بیمارستان کمتری نسبت به طبقه متوسط ​​دارند.” مهمتر از همه ، در روز اول ملاقات با کرونا ، ما یک مرکز تولید دو مولکولی داشتیم که امروز در بیش از 400 آزمایشگاه در انتهای جهان ، حتی در محدوده های باور نکردنی راه اندازی شده است. ما دیگر در یافتن Covid 19 مشکلی نداریم بلکه در شناخت سایر رویدادهای آینده مشکلی داریم.

وی افزود: در پایان دولت ، تدبیر و امید به عنوان یک سال ثبت رکورد و تمام عواقب تحریم ها و تأخیر در حدود 14000 تخت بیمارستانی ، به تخت های بیمارستانی کشور اضافه خواهیم کرد. امروز 1200 دستگاه افتتاح می کنیم تختخواب در تهران و مناطق. بسیاری از شهرهای ناخوشایند و دور افتاده. با 1400 سرویس بهداشتی ، از جمله امکانات بهداشتی ، امکانات بهداشتی ، امکانات بهداشتی در خارج از شهرهای محروم و تمام نقاط جهان به عنوان جشن توسعه و تکمیل ساخت و ساز و پیشگیری در هفته های آینده.

وی افزود: در عید قربان دو یا سه اثر مهم تأسیس خواهیم کرد که پس از اصلاح در تاریخ کرسی و معماری نداشته ایم. امروز ، در اوج چالش ها و چالش های آن ، ما با تخصص واکسن Covid 19 به پنج یا شش کشور پیوسته ایم. آینده روشن خواهد بود که در این ایالت ، ما 20 سال در یک سال سفر کرده ایم. این باعث شد ایران متقاعد شود که با خارجی ها تماس نگیرد ، خارجیانی که اغلب ما را ترک می کنند.

نمکی گفت: “امروز ، طی دو هفته و در هفته های آینده ، گروه های دیگر به واکسن می پیوندند و اعتماد به نفس در ساخت واکسن Covid 19 در دولت دوازدهم انجام می شود.”

انتهای پیام

https://myirannews.ir/علمی/خودکفایی-ایران-در-ساخت-واکسن-کرونا؛-به/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.