۹۸ درصد از خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی تعویض پلاک شدند

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

۹۸ درصد از خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی تعویض پلاک شدند

۶۶۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

۹۸ درصد از خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی تعویض پلاک شدند https://moonnews.ir/۹۸-درصد-از-خودروهای-پلاک-منطقه-آزاد-انز/ ماه نیوز Wed, 17 Mar 2021 20:55:42 0000 استانی https://moonnews.ir/۹۸-درصد-از-خودروهای-پلاک-منطقه-آزاد-انز/ به گزارش ماه نیوز انجلی نیوز: مهندس وحید طالب پور در بازدید مشترک از مرکز شماره گذاری خودروهای منطقه ای با رئیس موسسه راهگشا در استان گیلان و مدیر فنی پلیس مقیم منطقه ، پلاک های 98٪ از وی اعلام کرد که سال گذشته خودروهای خود را در منطقه آزاد انجالی تشکیل داده است. براساس …

به گزارش ماه نیوز انجلی نیوز: مهندس وحید طالب پور در بازدید مشترک از مرکز شماره گذاری خودروهای منطقه ای با رئیس موسسه راهگشا در استان گیلان و مدیر فنی پلیس مقیم منطقه ، پلاک های 98٪ از وی اعلام کرد که سال گذشته خودروهای خود را در منطقه آزاد انجالی تشکیل داده است.

براساس این گزارش ، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: “ایجاد کلیه ارائه دهندگان خدمات خودرو در مرکز طبق دستورالعمل تغییر شماره و تغییر پلاک های صادر شده توسط پلیس و متعاقباً با هماهنگی با پلیس راهور و رهگشا. “با اعلام تعداد وسایل نقلیه در منطقه و تماس صاحبان وسایل نقلیه با پلاک در منطقه ، حدود 14000 وسیله نقلیه در منطقه آزاد انجلی با پلاک جایگزین شدند.

مهندس تله بوره افزود: با توجه به اینکه خودروهای دارای پلاک برای ارائه خدمات جدید در منطقه نیاز به پلاک جدید پلیس دارند ، به مالکانی که هنوز پلاک خود را تغییر نداده اند توصیه می شود شماره مرکز ثبت نام خودرو را در منطقه تغییر دهند. پلاک ، بدیهی است که مانع از تردد اتومبیل های دارای پلاک قدیمی در صورت عدم انجام این کار ، انتقال ، تمدید مجوز ، به دست آوردن پلاک موقت و خدمات برای دسته هایی از این قبیل امکان پذیر نیست.

وی گفت: ساعت کاری مرکز شماره گذاری منطقه ای خودرو قرار است از ساعت 7:30 تا 14:30 ساعت تعویض و تعویض پلاک کند ، اما دریافت سایر خدمات از جمله تمدید گواهینامه خودرو تا ساعت 16:00 به غیر از تعطیلات رسمی امکان پذیر است.

انجالی همچنین در مورد وزیر دارایی سازمان منطقه آزاد و سرمایه گذاری ، توزیع کارت سوخت برای پلاک های تغییر یافته گفت: هماهنگی با شورای عالی مناطق آزاد و دبیرخانه شرکت پخش فرآورده های نفتی. ، روند توزیع کارت سوخت از سال گذشته آغاز شده و بیشتر کارتهای سوخت به صاحبان وسایل نقلیه مربوطه تحویل داده شده است. در هر صورت ، مالکانی که هنوز کارت سوخت را دریافت نکرده اند. 10 با تماس با پلیس آنها مجبور به تعویض پلاک خواهند شد ، آنها از آخرین وضعیت ذخیره کارت سوخت خود مطلع می شوند و برخی از کارت های سوخت اتومبیل های دارای پلاک در حال حاضر منتظر دریافت توسط صاحبان در پست هستند هزینه ها ، بنابراین ، مالکانی که برای تعویض پلاک یا دریافت سایر خدمات به سایت اتومبیل در آن منطقه مراجعه می کنند ، می توانند از آخرین وضعیت کارت سوخت خود در اینجا مطلع شوند. زمان بازدید

همچنین می توانید با تماس با شماره تلفن 013-34439037 این عمل را دنبال کنید.

وی با اشاره به امکان جابجایی وسایل نقلیه بین مناطق آزاد خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه ای که بین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و پلیس وجود دارد ، جابجایی وسایل نقلیه بین مناطق آزاد با پلاک امکان پذیر است و نیاز به تأیید دارد. این سازمان مبدا است و در این حالت متقاضیانی که می خواهند از منطقه آزاد دیگری به منطقه آزاد ادای احترام وارد شده و به آن شماره دهند ، ابتدا لازم است به مناطق آزاد مبدا مراجعه کرده و از هزینه و سلامتی آن آگاه شوند. . شرایط اتومبیل و انتقال ؛ برای پیاده شدن از ماشین از سازمان منطقه آزاد مجوز بگیرید ، سپس مدارک را به مرکز شماره گذاری خودروهای منطقه آزاد انجلی تحویل داده و عوارض مربوطه را برای انتقال و حمل و نقل خودرو پرداخت کنید.

98 درصد پلاک های منطقه آزاد انجلی تعویض شد

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.