تلاش وزارت صمت برای آرامش بازار

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

تلاش وزارت صمت برای آرامش بازار

۶۶۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

تلاش وزارت صمت برای آرامش بازار https://moonnews.ir/تلاش-وزارت-صمت-برای-آرامش-بازار/ ماه نیوز Thu, 18 Mar 2021 01:55:35 0000 عمومی https://moonnews.ir/تلاش-وزارت-صمت-برای-آرامش-بازار/ براساس پایگاه داده ماه نیوز ، محمد صدخ مفتح در برنامه تیتر امشب شبکه Nightbar گفت: “مانند سالهای گذشته ، میوه در شب عید نگهداری می شد و از روز گذشته در بازارهای میوه و تره بار توزیع می شد.” به گفته وزیر امور بازرگانی ، سیب و پرتقال در مزارع میوه و تره بار …

براساس پایگاه داده ماه نیوز ،

محمد صدخ مفتح در برنامه تیتر امشب شبکه Nightbar گفت: “مانند سالهای گذشته ، میوه در شب عید نگهداری می شد و از روز گذشته در بازارهای میوه و تره بار توزیع می شد.”

به گفته وزیر امور بازرگانی ، سیب و پرتقال در مزارع میوه و تره بار و مغازه ها به وفور یافت می شود و افزود: بازار آرام داریم و قیمت ها در حال سقوط است.

وی گفت: با مراحلی که برداشته شده قیمت موز یک سوم افزایش یافته و منطقی شده است.

مفتی گفت: این روزها شکر هم مصرف داخلی و هم صنعتی و تولیدی دارد ، اما خوشبختانه امسال مشکلی در این زمینه نداریم.

وزیر صمت تجارت افزود: روغن سرخ كردن مایع در مغازه ها به وفور یافت می شود و مشكلی نداریم اما روغن جامد مقدار کمی در بازار است كه افزایش تولید را در نظر گرفته ایم.

صمد عزیزنژاد ، کارشناس اقتصادی ادامه داد: “گوشت مرغ به عنوان یک جانشین در نظر گرفته می شود و هنگامی که قیمت گوشت بالا می رود ، تقاضا برای جایگزین (مرغ) افزایش می یابد و تقاضا به دلیل افزایش قیمت گوشت افزایش می یابد. افزایش.” همچنین مرغ.

یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه کارگزاری ذاتاً بد نیست اما نباید به ضرر نظام اقتصادی باشد ، اظهار داشت: تولید کننده باید مطمئن باشد که تلاش هایش بی فایده نیست.

عزیزنژاد گفت: دلیلی که مشاهده کردیم کشاورز از عصبانیت محصول هندوانه را آسیاب می کند ، عدم آموزش و کمک صحیح وی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.