خانه‌تکانی فقط ما را بیچاره نکرده است

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

خانه‌تکانی فقط ما را بیچاره نکرده است

۶۶۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

خانه‌تکانی فقط ما را بیچاره نکرده است https://myirannews.ir/عمومی/خانه‌تکانی-فقط-ما-را-بیچاره-نکرده-است/ https://myirannews.ir/عمومی/خانه‌تکانی-فقط-ما-را-بیچاره-نکرده-است/#respond اخبار ایران من Tue, 16 Mar 2021 14:13:10 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/خانه‌تکانی-فقط-ما-را-بیچاره-نکرده-است/ جالب است بدانید که این جشن فقط به فرهنگ ما محدود نمی شود و افراد از بسیاری از فرهنگ های دیگر به ویژه فرهنگ های شرقی نیز هر ساله با لباس فرم ، جارو و سطل در ناهار شرکت می کنند. در این گزارش ، نمونه هایی از اختلافات زناشویی را در برخی کشورها پیدا …

جالب است بدانید که این جشن فقط به فرهنگ ما محدود نمی شود و افراد از بسیاری از فرهنگ های دیگر به ویژه فرهنگ های شرقی نیز هر ساله با لباس فرم ، جارو و سطل در ناهار شرکت می کنند. در این گزارش ، نمونه هایی از اختلافات زناشویی را در برخی کشورها پیدا خواهید کرد.

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه جام جم وی نوشت: “برخی از نام ها می توانند افکار پایدار و تکراری ما را تغییر دهند و باعث شوند که هنگام مواجه شدن با یک پدیده جدید تحت تأثیر قرار بگیریم. به عنوان مثال ، انتقال خانه در مقابل نوروز شبیه کاری است که دوست داریم در آن انجام دهیم. خانه گاه به گاه و دستمال ها و حوله ها را روی میزها و مبل ها قرار می دهیم و اما وقتی به آن خانه می گویند ، این یک رسم است و همه چیز یک آیین دارد ، مانند آیین صبح ، صبح کفش ها و دستمال های خود را در می آوریم و چای را نگه دارید و سرود ملی را جلوی پرچم بخوانید ، و سپس بزرگ صبح صحبت می کند. اول ، سپس همه ما به محل خود می رویم شجاع باشید. وقتی رهبر به پست می آید ، چیزی نمی گوید ، انگشت خود را می گذارد میز را بدون گفتن کلمه ای انگشت خود را روی صورت خود قرار داده و مقدار خاک انگشت خود را با دقت اندازه گیری می کند و سپس هوا در قفسه سینه ما مسدود می شود. بسته به مقدار کثیفی که در دستان خود می بیند ، اخم کرده و به ما لبخند می زنی. اما جالب است بدانید که این جشن فقط به فرهنگ ما محدود نمی شود و افراد از بسیاری از فرهنگ های دیگر ، به ویژه فرهنگ های شرقی ، نیز هر ساله در صبحانه و لباس فرم ، جاروها و سطل ها شرکت می کنند. در این گزارش ، نمونه هایی از اختلافات زناشویی را در برخی کشورها پیدا خواهید کرد.

خانه چینی

این رسم است که مردم چین هر سال قبل از سال جدید چینی که 24 بهمن است خانه خود را در خیابان ها تمیز می کنند و خانه را طبق سنت فنگ شویی بازسازی می کنند. فنگ شویی یک سنت چینی برای تزئین خانه شما یا هرجای دیگری است که می خواهید زندگی کنید. چینی ها از قوانین فنگ شویی استفاده می کنند تا خانه چی شما راحت تر شود!

حالا این “چه” چیست؟ در فرهنگ چینی ، به قسمت فعال و زنده موجودات زنده “چه” گفته می شود. “چی” در زبانهای دیگر به معنای “نیروی اساسی” است ، اما همانطور که می دانید زبان چینی دشوار و دشوار قابل ترجمه به سایر زبانها نیست.

چینی ها در انجام وظایف داخلی خود هر ساله تحت قوانین فنگ شویی ، به قوانین و فرم ها و معیارها و بهترین روش ها و همچنین استفاده از پنج سنت خود یعنی چوب ، آتش ، خاک ، آهن و آب پایبند هستند. به عنوان مثال ، آنها درب خانه از رنگ قرمز استفاده می کنند که خوش شانسی می آورد. آنها از رنگهای زرد و رنگ برای بالا بردن روحیه ، سفید برای تقویت روابط خانوادگی و سبزیجات برای ایجاد طراوت استفاده می کنند. چینی ها به قوانین فنگ شویی خود برای اتاق شمالی خانه اعتقاد دارند که به عنوان اتاق کار برای رشد انتخاب شود.

خانه ژاپن

مردم ژاپن همچنین رسم خانه به خانه سالانه دارند که این سنت ها بر اساس سنت های آنها بنا شده است. روش ژاپنی برای جابجایی خانه ها به روش “5 ثانیه” معروف است. از آنجا که پنج قسمت دارد ، هر قسمت با حرف “s” در ژاپنی شروع می شود.

اولین قدم “تقسیم” است که با دور ریختن وسایل غیر ضروری آغاز می شود. در این بین ، باید هزینه های خانه خود را تا آنجا که ممکن است کاهش دهید و وسایل غیر ضروری را دور بریزید. ژاپنی ها در حال حاضر یک نکته مهم دارند ، یعنی “در این فاصله ، شما نباید از دست دادن چیزی ناراحت شوید!”

قسمت دوم “سیستم” است. در این میان ، باید همه چیز را در مدت زمان کوتاه و به روشی راحت در مکانی امن قرار دهید. باید ترتیباتی داده شود تا مهمترین چیزها بدست آید و موارد با اهمیت کمتر امکان پذیر نباشد.

دسته سوم “پاکیزگی” است. در این بین خانه ای که در گذشته از وضعیت مطلوبی برخوردار بود باید تمیز شود. این بخشی از تیم است. هر گوشه خانه را باید یکی از اقوام آن جا بگذارد و کاملاً تمیز شود. ژاپنی ها می گویند در پایان پاکسازی جایی است که شما از خود می پرسید: “آیا آنقدر تمیز است که تصویر خوبی داشته باشد؟”

قدم چهارم “ثبات” است. در این بین ، خانواده و هر کسی که در خانه زندگی می کند باید قوانینی را تعیین کند که همه اعضا برای اقامت در یک خانه تمیز باید از آن پیروی کنند.

و قسمت آخر “نظم و انضباطی” است که مردم باید به آن عمل کنند ، طبق استانداردهای تعیین شده ، شروع به انضباط از خود ، خلاص شدن از شر عادت های بد و تغییر عادت های خوب می کنند ، و سپس سعی می کنند خانه را با رعایت استانداردها حفظ کنند.

املاک مسکونی منطقه ای نوروز

جابجایی ، همانطور که انجام می شود ، بر فرهنگ جامعه ما تأثیر دارد. منطقه ای که بسیاری از کشورهای فارسی زبان و سایر اقوام را دربرمی گیرد به “منطقه نوروز” معروف است. کشورهایی مانند تاجیکستان ، افغانستان ، ایران ، جمهوری آذربایجان و دیگر مناطق که سال نو را در اوایل بهار جشن می گیرند ، نوروز می نامند. در ضلع شرقی منطقه ، که از تاجیکستان و افغانستان تشکیل شده است ، یک شیشه تکان داده شده را “رفتگر” می نامند. در واقع ، مردم تاجیکستان و افغانستان خانه های خود را جابجا نمی کنند ، آنها جارو می کشند!

آیین های لرزش یا جارو زدن به عقاید قدیمی مردم محلی برمی گردد که معتقدند هر ساله قبل از آوریل ، ماه فروهرها ، فروهرها پس از زنده شدن دوباره به خانه های خود برمی گردند و اگر خانه های تمیز و جدیدی می بینند ، برکت و سلامتی آنها خانه و مردمش او دارد نماز می خواند. “

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/خانه‌تکانی-فقط-ما-را-بیچاره-نکرده-است/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.