بزرگترین موزه معاصر کشور در تبریز افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۶۷۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بزرگترین موزه معاصر کشور در تبریز افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://myirannews.ir/عمومی/بزرگترین-موزه-معاصر-کشور-در-تبریز-افتت/ https://myirannews.ir/عمومی/بزرگترین-موزه-معاصر-کشور-در-تبریز-افتت/#respond اخبار ایران من Sun, 14 Mar 2021 14:05:23 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/بزرگترین-موزه-معاصر-کشور-در-تبریز-افتت/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عمارت 1200 متری با هزینه 8 میلیارد روپیه و کمتر از 2 مورد توسط شهرداری تبریز با 25 پروژه مدرن ، 14 پروژه همراه با چندین اثر حجمی مربوط به تاریخ فرهنگی و فرهنگی ساخته شده است. آذربایجان آثار احد حسینی ، هنرمند مشهور تبریزی را حفظ می کند. این …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عمارت 1200 متری با هزینه 8 میلیارد روپیه و کمتر از 2 مورد توسط شهرداری تبریز با 25 پروژه مدرن ، 14 پروژه همراه با چندین اثر حجمی مربوط به تاریخ فرهنگی و فرهنگی ساخته شده است. آذربایجان آثار احد حسینی ، هنرمند مشهور تبریزی را حفظ می کند.

این موزه یکی از قدیمی ترین موزه های کشور است که طبق برآوردهای قبلی می توان از آن به عنوان موزه نیز نام برد.

شهردار تبریز در مراسم تحلیف به تعهد کامل شهرداری تبریز به فعالیت های فرهنگی و هنری و همچنین به پروژه و پارک پرداخت. میدان شمالی وی همچنین رویکرد جدید شهری را به عنوان نمونه بارز عنوان کرد.

ایرج شاهین و همه وی اظهار داشت: در این مدت تلاش کرده ایم هنرها و صنایع دستی را در تبریز که یک شهر هنری است ترویج دهیم و گالری حیدر بابا یکی از هنرها و صنایع دستی شهرداری تبریز و موزه هنر و آثار استاد است. بهتونی به زودی از آن استفاده خواهد شد در اطراف.

وی افزود: دولت تبریز در حال بازسازی ساختمان کلکته است و ما می خواهیم موزه صدا و موزه صنعت ایجاد کنیم تا به نتایج آن برسیم.

شهین و همه وی بر اساس وسعت خانه ستارخان ، در دسترس بودن نیمی از گواهینامه های مجاور خانه را اعلام کرد.

او گفت که در پارک میدان شمالی، یک پارک برای هنرمندان خواهد بود ، وی افزود: احیای یک خانه بزرگ آلاچیق در این بحران ، کار دولت آغاز شده و پارک میدان شمالیاین معماری همچنین برای هنرمندان ، هنرمندان و هنرمندان تئاتر ساخته خواهد شد.

https://myirannews.ir/عمومی/بزرگترین-موزه-معاصر-کشور-در-تبریز-افتت/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.