ما کرونا نمی‌گیریم! – اخبار ایران من

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

ما کرونا نمی‌گیریم! – اخبار ایران من

۶۶۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

ما کرونا نمی‌گیریم! – اخبار ایران من https://myirannews.ir/عمومی/ما-کرونا-نمی‌گیریم-اخبار-ایران-من/ https://myirannews.ir/عمومی/ما-کرونا-نمی‌گیریم-اخبار-ایران-من/#respond اخبار ایران من Tue, 16 Feb 2021 10:58:29 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/ما-کرونا-نمی‌گیریم-اخبار-ایران-من/ علی رغم گسترش فضای هوایی انگلیس و شروع موج چهارم بیماری و همچنین هشدارهای وزارت بهداشت ، به نظر می رسد برخی معتقدند هوا نمی گیرند و به راحتی هشدارها را نادیده می گیرند! به گزارش اخبار ایران من ، بیش از یک سال است که جهان با بیماری مرموز کرونا دست به گریبان است …

Sititenga تاج!

علی رغم گسترش فضای هوایی انگلیس و شروع موج چهارم بیماری و همچنین هشدارهای وزارت بهداشت ، به نظر می رسد برخی معتقدند هوا نمی گیرند و به راحتی هشدارها را نادیده می گیرند!

به گزارش اخبار ایران من ، بیش از یک سال است که جهان با بیماری مرموز کرونا دست به گریبان است و بیش از 2.4 میلیون نفر جان خود را از دست داده اند ، اما برای بعضی ها کرونا هنوز یک شوخی است و مشکلی ندارد.
سال گذشته که کرونا به جهان سفر کرد ، ورزش های مهمی مانند المپیک برای جلوگیری از شیوع بیماری اصلاح شد و گاهی اوقات مسابقات مقدماتی جام جهانی روزی تغییر می کرد. در همین حال ، حتی زمانی که مسابقات فوتبال باید برگزار می شد ، تحت سخت ترین مقررات بهداشتی برگزار می شد و تلاش شد تا بیماری در این ورزش هرچه بیشتر گسترش یابد.
به عنوان مثال ، لیگ برتر فوتبال ایران مطابق با دستورالعمل های ارائه شده توسط هیئت حاکمه به باشگاه ها برگزار می شود. این قانون پیش بینی کرده است که باشگاه ها باید هر پنج روز تاج را آزمایش کنند و در صورت مشخص شدن مشکلی برای عضوی از این گروه ، وی باید به صورت خصوصی برود. به همین دلیل است که محمد نوری بازیکن تیم فوتبال پیکان قبل از بازی با پرسپولیس به تنهایی وارد مسابقه شد ، اگرچه علائمی نداشت ، فقط به این دلیل که تستش خوب بود و نمی توانست تیمش را همراهی کند.
اگرچه مسابقات بین المللی به حالت تعلیق در می آیند یا قوانین سختگیرانه ای دارند ، اما می بینیم که در مناطق ناپایدار کرونا ، مسابقات غیر سودآور وجود دارد که این س importantال مهم را مطرح می کند که آیا این بازی هدف فیزیکی دارد یا خیر. که؟

هنوز یک ماه از مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند نگذشته بود. بازیکنان اسیر ورزشگاه شدند و در هفته های اخیر قلب میلیون ها هوادار را شکسته و در کشور مستقر شده اند. افرادی که چند روز قبل از مرگ وی در اینترنت شرکت کرده بودند انتظار نداشتند که زندگی خود را به این راحتی از دست بدهند. اکنون ، به یاد دو عزیز (که خانواده های آنها هرگز مراسمی را برای بزرگداشت غوطه وری کرونا برگزار نکرده بودند) ، باید دو مسابقه فوتبال دوستانه برگزار شود ، که به هیچ وجه لازم نیست.
طبق برآوردهای انجام شده ، یک مسابقه فوتبال بین 98 بازیکن تیم ملی و قهرمانان تیم ملی به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند قرار است عصر سه شنبه (27 بهمن) برگزار شود. در جریان این بازی ، روز گذشته ، بین رسانه ها و حضور هواداران فوتبال ، یک مراسم تمرین تاج برگزار شد ، اما تنها راه مشاهده این مراسم استفاده از نیم و نیم جمجمه بود و حتی یک کلمه برای دیدن تعامل با افراد دیگر.
در دیگر بازی های دوستانه بزرگداشت علی انصاریان و مهرداد میناوند ، قرار است هنرمندان ایرانی “دربی هنرمندان” را به عنوان دو گروه مستقل و پرسپولیس برگزار کنند. در طول بازی ، یک کنفرانس مطبوعاتی با بسیاری از روزنامه نگاران و عکاسان برگزار شد که استفاده از ماسک به تنهایی تنها راه کنترل است ، کما اینکه اگر ماسک روی صورت باشد ، هوا جابجا نمی شود!
بررسی این نوع مسابقات نشان می دهد که در میان کمی نظارت بر م institutionsسسات پزشکی ، بی احتیاطی و بی توجهی به ورزش و فناوری نیز مشهود است. کسانی که به دلیل بیماری قلبی چند روز پیش اجساد یکدیگر را گذاشته بودند اکنون به خاطر رگ خونی به یاد عزیزان از دست رفته خود ، جان خود و خانواده های خود را به خطر می اندازند. در همین حال ، ناآگاهانه ، زندگی در معرض خطر است و پول به جیب ذینفعان می رود. شاید اگر لحظه ای فکر کنیم ، از خود بپرسیم: “اگر علی انصاریان و مهرداد میناوند فکر می کردند به ویروس مبتلا شده و جان خود را از دست داده اند ، آیا آنها همچنان به برنامه آنلاین ادامه می دادند و از سهل انگاری ما راضی بودند؟”
انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/ما-کرونا-نمی‌گیریم-اخبار-ایران-من/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.