بازهم درگیری و تخریب ورزشگاه بیت المال ارمغان مدیریت کاظم طالقانی

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

بازهم درگیری و تخریب ورزشگاه بیت المال ارمغان مدیریت کاظم طالقانی

۶۶۸ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بازهم درگیری و تخریب ورزشگاه بیت المال ارمغان مدیریت کاظم طالقانی https://myirannews.ir/ورزشی/بازهم-درگیری-و-تخریب-ورزشگاه-بیت-المال/ https://myirannews.ir/ورزشی/بازهم-درگیری-و-تخریب-ورزشگاه-بیت-المال/#respond اخبار ایران من Mon, 15 Feb 2021 19:25:08 0000 ورزشی https://myirannews.ir/ورزشی/بازهم-درگیری-و-تخریب-ورزشگاه-بیت-المال/ بار دیگر ، مسابقات تنظیم مسابقات در مسابقات بزرگ ایران با جنجال و جنجال همراه بود و آنچه جنجال را برانگیخت ، تیمی وابسته به یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال بود. طبق گزارش ها بدون تغییر، دیدار تیم های استقلال ملاطانی و قشقایی شیراز در لیگ یک در ورزشگاه جدید پارس شیراز برگزار …

بار دیگر ، مسابقات تنظیم مسابقات در مسابقات بزرگ ایران با جنجال و جنجال همراه بود و آنچه جنجال را برانگیخت ، تیمی وابسته به یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال بود.

طبق گزارش ها بدون تغییر، دیدار تیم های استقلال ملاطانی و قشقایی شیراز در لیگ یک در ورزشگاه جدید پارس شیراز برگزار شد که از ابتدا ساخته شده بود و پس از گلهایی که به گیرنده کمک کرد ، نماینده خوزستان یک شورش ایجاد کرد و در نتیجه بازی ، او فرهنگ خود را از دست داد.

عصر روز یکشنبه ، 26 بهمن ماه ، پس از آنکه تیم قشقایی شیراز میهمان خود استقلال ملاثانی را در ورزشگاه پارس شیراز شکست داد و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد و با دو پله جدول صعود کرد ، بازیکنان تیم میهمان از طریق استادیوم رکاب زدند و شکست خوردند. اموال عمومی. سمت چپ که گوشه دیگری از مدیریت عبدالکاظم طالقانی را در هیئت فوتبال خوزستان نشان می دهد ؛ نمایندگان فدراسیون مهدی تاج و حیدر بهاروند نام بهترین نمایندگان را به خود اختصاص دادند ، اما در این میان ، غالباً خونخواهی در استادیوم ها یا تیم های منطقه ای گزارش می شود که بعضاً باعث آشفتگی ملی مانند بردن جام حذفی می شود.

بار دیگر ، برخورد و تخریب دادگاه تجارت توسط کاظم طالقانی

به گزارش خبرنگار اخبار ایران من ، اواسط نیمه اول ماجرا شروع شد و پس از نمایش میهمانان نیمکت نشین به دلیل حضور چند هوادار در ورزشگاه ، بازی برای چند دقیقه متوقف شد و خواننده نیمه اول را با هفت دقیقه اضافی به پایان رساند. در فاصله استراحت بین دو بخش ، بازیکنان و متخصصان استقلال ملاثانی مرزهایی را برای سیستم های غیر خلبان تعیین کردند که یکی از آنها ضرب و شتم مدیر باشگاه قشقایی شیراز بود.

شکستن در توسط اسلحه در داخل رختکن اتفاق دیگری توسط اعضای هیئت استان خوزستان برای استقلال ملاثانی رخ داد تا نتایج مقامات طالقانی در فوتبال خوزستان را نیز نشان دهد. مدیری که سال گذشته به عضویت یک تورنمنت فوتبال جوانان درآمده است ، و به نظر می رسد که از نقش ارشد خود ، نظارت بر فوتبال در مهمترین دولت کشور ، صرف نظر کرده است یا به دور از کار مشغول است.

بار دیگر ، برخورد و تخریب دادگاه تجارت توسط کاظم طالقانی

چگونه ممکن است یک مدیر منطقه ای که طبق اسناد و عکس ها ، نمی تواند بر نمایندگان فوتبال نظارت کند تا فوتبال را در این کشور و سیستم فدرال تغییر دهد ، که به دلیل مهارت های او و همکارانش ، به یک ویرانه تبدیل شده است و تعداد کمی از مدیران سعی می کنید تصاحب کنید؟

طالقانی یکی از بازنشستگان فدراسیون فوتبال است که پس از تصویب در قانون بازنشستگی ، از سمت هیئت فدراسیون کناره گیری نکرده است. وی از قدرت خود برای کسب رای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال استفاده کرده است.

وی همچنین بر نظارت بر فدراسیون فوتبال نظارت دارد و بر اساس گزارش ها و مصاحبه های رسانه ای ، بسیاری از انتخابات دولت های منطقه ای که انجام شده است منجر به اختلاف نظر ، تظاهرات و نارضایتی شده است. اکنون ، با ناکامی حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان ، و برکناری چند تن از اعضای اخیر کمیته شکست خورده ، مشخص نیست که تعلیق شخصیت سرکوب شده دوباره برقرار شده و برای حفظ صندلی چراغ سبز خود در حال رقابت است. کمیسیون انتخابات علی رغم رفتن بهاروند ، او متحد اصلی خود را از دست داده و تعداد زیادی آرا for قطعی برای وی و همکارانش به دست خواهد آمد ، اما حضور وی در میان کسانی که می خواهند چنین شهرتی داشته باشند حیرت انگیز است.

تصمیم کمیته اخلاق فوتبال علیه وی و بهاروند در دیدار نهایی جام حذفی فراموش نشده است که به سرعت و به سرعت توسط کمیته مراقبت های بهداشتی فیفا تغییر یافت! بعلاوه ، خونخواهی و سنگسار در منطقه در جریان بازیهای تخت جمشید فراموش نشده است ، اتفاقی که می توانست یک فاجعه بزرگ برای کشور و اعتراض عمومی باشد.

بار دیگر ، برخورد و تخریب دادگاه تجارت توسط رئیس کاظم طالقانی

اکنون ، طبق گفته مقامات دولتی ، امیر سواری ، بازیکنی که از ملاصانی اخراج شده ، نماینده خوزستان در لیگ یک است. او در جریان باخت دوم از داور کارت قرمز گرفت و سعی کرد وارد رختکن شود. مدیر فدرال ، رئیس هیئت فوتبال و نماینده سازمان ویژه تأیید کردند که این اتفاق برای اعضای تیم استقلال ملاثانی رخ داده است ، اما از اظهار نظر در مورد نظرات کاظم طالقانی خودداری کرد.

داستان هیئت مدیره معروف و حدیثی که در امضای توافق نامه هواپیمایی با ویلموتس و جریمه 200 میلیارد دلار فدراسیون به ایران و فیفا نقشی اساسی داشت ، بزرگترین و تأسف بارترین داستان در این چهار سال است بعید است که این کنفرانس به احتمال زیاد او و هم تیمی هایش به فوتبال ایرانی اعتماد کنند که توسط افراد مشهور فوتبال حرفه ای خراب شده است. تأثیر عملکرد طالقانی امروز در مشارکتی که حتی ساختمان ندارد نیز مشهود است. تحریم های دادگاه دنبال می شود و شستا پس از محرومیت از دارایی های فدراسیون فوتبال ، به دلیل روی صحنه بردن مردان پنج ستاره در خیابان ها راهی به جای انتقال مجدد باشگاه ندارد.

نویسنده: محمدعلی عباسی

بار دیگر ، برخورد و تخریب دادگاه تجارت توسط کاظم طالقانی

https://myirannews.ir/ورزشی/بازهم-درگیری-و-تخریب-ورزشگاه-بیت-المال/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.