بازار خرید ملک در ترکیه کساد شد

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

بازار خرید ملک در ترکیه کساد شد

۶۶۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بازار خرید ملک در ترکیه کساد شد https://myirannews.ir/اقتصادی/بازار-خرید-ملک-در-ترکیه-کساد-شد/ https://myirannews.ir/اقتصادی/بازار-خرید-ملک-در-ترکیه-کساد-شد/#respond اخبار ایران من Tue, 16 Feb 2021 03:44:08 0000 اقتصادی https://myirannews.ir/اقتصادی/بازار-خرید-ملک-در-ترکیه-کساد-شد/ صادرات به ترکیه در ژانویه 38 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. به گزارش اخبار ایران من ، براساس آژانس خبری آناتولی ترکیه ، به دنبال حملات هوایی ترکیه ، تقاضا برای خرید خانه های خارجی در ترکیه کاهش یافته است. طبق گزارش مرکز آمار ، در 12 ماه منتهی به ژانویه ، …

صادرات به ترکیه در ژانویه 38 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش اخبار ایران من ، براساس آژانس خبری آناتولی ترکیه ، به دنبال حملات هوایی ترکیه ، تقاضا برای خرید خانه های خارجی در ترکیه کاهش یافته است. طبق گزارش مرکز آمار ، در 12 ماه منتهی به ژانویه ، افزایش خریدهای ارزی با هدف کسب تابعیت و تابعیت ترکیه 37.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و به 70758 واحد رسیده است. رسیده. رشد هوا و بدتر شدن ارزش پول ملی برخی از دلایل عمده کاهش خرید مسکن خارجی در ترکیه است.

استانبول یک شهر شناخته شده برای گردشگران است و در این مدت 1380 خانه ساخت خارجی با این شهر همراه بوده است. پس از استانبول ، 462 آنتالیا و 179 مورد آنکارا مشهورترین شهرهای خارجی برای خرید خانه در ترکیه بودند.

براساس مرکز آمار ترکیه ، در آن زمان ، مردم ایران با خرید 459 واحد ، دومین گروه خریداران خارجی در ترکیه بودند و عراقی ها در این ماه با 385 صف در صف قرار گرفتند. شهروندان روسیه سومین گروه خریداران خارجی در ترکیه هستند ، خرید 260 خانه.

در 12 ماه منتهی به ژانویه سال جاری ، فروش 70758 سهم در ترکیه ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 19.4 درصد کاهش نشان می دهد. 22268 خانه اخیراً ساخته شده است. استانبول مشهورترین شهر برای خرید خانه در ترکیه است و در آن زمان 13 هزار و 666 کل خانه با این شهر مرتبط بود. آنکارا و ازمیر نیز در گروه بعدی قرار دارند.

بر اساس این قانون ، خارجی ها می توانند با خرید خانه ای به قیمت 250،000 دلار یا بیشتر به تابعیت ترکیه درآیند. از زمان وضع این قانون ، خارجی ها بیشتر و بیشتر خانه می خرند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اقتصادی/بازار-خرید-ملک-در-ترکیه-کساد-شد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.