پیکر ۵۵ شهید دفاع مقدس از شلمچه وارد کشور شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۶۶۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پیکر ۵۵ شهید دفاع مقدس از شلمچه وارد کشور شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://myirannews.ir/عمومی/پیکر-۵۵-شهید-دفاع-مقدس-از-شلمچه-وارد-کشو/ https://myirannews.ir/عمومی/پیکر-۵۵-شهید-دفاع-مقدس-از-شلمچه-وارد-کشو/#respond اخبار ایران من Sun, 17 Jan 2021 07:12:56 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/پیکر-۵۵-شهید-دفاع-مقدس-از-شلمچه-وارد-کشو/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، صبح امروز در گذرگاه مرزی کشورها پیکرهای 55 شهید به کشور بازگشته و 76 پیکر نیز به دولت عراق تحویل داده شده است. رئیس ستاد عمومی کمیته تحقیق و تفحص از ارتش ، جدا از این رویداد ، به خبرنگاران گفت: در نتیجه تغییرات اجتماعی و تغییر محیط ، مانند …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، صبح امروز در گذرگاه مرزی کشورها پیکرهای 55 شهید به کشور بازگشته و 76 پیکر نیز به دولت عراق تحویل داده شده است.

رئیس ستاد عمومی کمیته تحقیق و تفحص از ارتش ، جدا از این رویداد ، به خبرنگاران گفت: در نتیجه تغییرات اجتماعی و تغییر محیط ، مانند سیل سال گذشته ، سربازان در 55 روز گذشته 55 شهید سفیدپوست را به قتل رساندند.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: قربانیان محل کار هستند فکه، مجنون ، دجله شرقی و شلمچه حفاری شد و با عملیات اصلی والفجر ، کربلای 5 ، خیبر ، بدر و گروههای دشمن در سالهای 65 و 1367 همراه بود.

به گفته وی ، قربانیان برای شناسایی و جابجایی به تهران منتقل شده اند و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.

سردار باقرزاده از بازگرداندن 76 غیرنظامی عراقی که در جنگ کشته شده اند ، گفت: امروز 76 جسد عراقی کشته شده در جنگ در ایران به مقامات عراقی تحویل داده شده است.

https://myirannews.ir/عمومی/پیکر-۵۵-شهید-دفاع-مقدس-از-شلمچه-وارد-کشو/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.