هشدار نروژ درباره تزریق واکسن کرونا به سالخوردگان/بررسی مرگ‌ومیرها پس از تزریق ۲ واکسن آمریکایی

۶۶۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

هشدار نروژ درباره تزریق واکسن کرونا به سالخوردگان/بررسی مرگ‌ومیرها پس از تزریق ۲ واکسن آمریکایی https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/هشدار-نروژ-درباره-تزریق-واکسن-کرونا-به/ https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/هشدار-نروژ-درباره-تزریق-واکسن-کرونا-به/#respond اخبار ایران من Sun, 17 Jan 2021 15:32:07 0000 مردم و اجتماع مقامات بهداشتی نروژ می گویند واکسن Covid-19 می تواند برای افراد مسن و بیمار خطرناک باشد و این هشدار پس از مرگ 23 نفر در این کشور اندکی پس از اولین واکسن Covid-19 اعلام شد. طبق آژانس دارویی نروژ ، مدت ها پیش 13 نفر جان خود را از دست داده اند ، که نشان …

مقامات بهداشتی نروژ می گویند واکسن Covid-19 می تواند برای افراد مسن و بیمار خطرناک باشد و این هشدار پس از مرگ 23 نفر در این کشور اندکی پس از اولین واکسن Covid-19 اعلام شد.

طبق آژانس دارویی نروژ ، مدت ها پیش 13 نفر جان خود را از دست داده اند ، که نشان می دهد اثرات سوverse این واکسن می تواند باعث “افراد بسیار ضعیف و مسن” شود.

به گزارش یورونیوز ، سازمان بهداشت عمومی نروژ نیز گزارش داد که برای افرادی که ضعف و ضعف شدید دارند ، حتی بدترین عوارض واکسن نیز می تواند شدید باشد.

وی افزود: “برای کسانی که در هر صورت عمر کوتاهی داشته اند ، فواید واکسن ممکن است محدود یا غیرضروری باشد.”

نروژ تاکنون یک تزریق واکسن کرونا را به حدود 33000 نفر به خصوص در معرض خطر بیماری قلبی انجام داده است. افراد مسن نیز یکی از گروه هایی است که واکسن آنها در نروژ ساخته شده است. واکسن ها در این کشور در حال حاضر به طور عمده توسط واکسن های تولید شده توسط Pfizer و Bivantek ساخته شده اند ، اما اکنون واکسن Moderna در دسترس است.

آژانس دارویی نروژ ، به همراه سازمان ملی بهداشت عمومی نروژ ، همه گزارش های جدی مربوط به واکسیناسیون را بررسی کرده و طبق یک بررسی اخیر ، سازمان بهداشت عمومی نروژ دستورالعمل های واکسن کرونا را با دستورالعمل های جدید واکسیناسیون سالمندان و افراد ناتوان به روز کرده است.

عمرو کوک ، رئیس آژانس دارویی اروپا گفت: “رعایت ایمنی واکسن Covid-19 ، به ویژه برای کسانی که دارای فناوری های جدید هستند ، یک چالش جدی است.”

براساس این گزارش ، سایر عوارض از جمله عوارض جانبی به عنوان اولین کشور واکسینه شده در انگلیس اعلام شد.

یک بیمار در خانه سالمندان فرانسوی نیز پس از واکسن و پس از آن واکسن درگذشت ، اما مقامات فرانسوی گفتند با توجه به سابقه پزشکی وی هیچ نشانه ای مبنی بر فوت این بیمار بر اثر واکسن وجود ندارد. این کشور همچنین چهار حمله جدی قلبی و قلبی بعد از واکسیناسیون در روز پنجشنبه را ذکر کرد.

بررسی مرگ و میر پس از واکسیناسیون توسط Pfizer و Moderna در ایالات متحده

Epoch Times ، یک نشریه آنلاین مستقل ، نیز گزارش داد که ، طبق سیستم جمع آوری داده های ایالات متحده (VAERS) ، 55 مورد مرگ در میان افراد از واکسن Pfizer / BioNec و Moderna گزارش شده است. آنها چند روز پس از دریافت واکسن دریافت ، ثبت نام و گاهی می میرند.

Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS) یک سیستم چند رشته ای است و گزارشات VAERS را می توان توسط هر کسی ، از جمله ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، بیماران یا بستگان ، تهیه کرد.

این کتاب همچنین اضافه می کند که گزارش های VAERS اغلب جزئیات کافی ندارند و گاهی ممکن است حاوی اطلاعاتی باشند که حاوی خطا هستند. غیر معمول نبود که رویدادهای مهم در این سیستم گزارش می شدند.

با توجه به گزارش گزارشات در قالب بالا ، به نظر می رسد که Pfizer و Moderna هنوز به نظرات مربوط به گزارش های فوق پاسخ نداده اند.

یکی از افرادی که پس از واکسنی که این هفته برای اولین بار ثبت شد فوت کرد ، مرگ گریگوری مایکل ، کارگر پزشکی 56 ساله در میامی در مرکز پزشکی مونت سینا بود که 16 روز پس از دریافت واکسن درگذشت.

با این حال ، به دنبال آن ، فایزر نیز در بیانیه ای اظهار داشت كه هیچ مدرکی در ارتباط با مرگ و واکسن وجود ندارد.

با این حال ، مقامات ایالات متحده همچنین 21 نفر را که بین 14 تا 23 دسامبر ، هنگامی که 1.9 میلیون تزریق انجام داده اند ، دچار عارضه شده اند ، گزارش کردند. طبق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، اینها 11.1 مورد در هر میلیون تزریق است.

سخنگوی سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) همچنین از طریق ایمیل به Epoch Times گفت که هر گونه گزارش در مورد مرگ واکسن به سرعت و مطابق با FDA و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ارسال می شود. حذف شده.

به گزارش Epoch Times ، گفته می شود که علاوه بر مرگ ، 96 عارضه تهدید کننده زندگی در ایالات متحده واکسینه شده اند. در 24 مورد دیگر ، شهروندان معلولیت را گزارش کرده اند. این طرح همچنین نشان می دهد که 225 بیمار پس از دریافت واکسن کرونا در بیمارستان بستری شدند و بیش از 1.3 هزار نفر فقط به بخش اورژانس مراجعه کردند.

با این حال ، مقامات بهداشت فدرال همچنان می گویند که واکسن ها در حال بررسی هستند ، اما واکسن آنها هنوز بی خطر است.

در همین حال ، خبرگزاری اسپوتنیک براساس اطلاعات وزارت بهداشت اسرائیل ، در گزارش اخیر خود اعلام کرد که 13 اسرائیلی که واکسن کرونا را دریافت کرده بودند ، در صورت خود بیهوش شده و منجر به تردید در مورد معرفی واکسن دوم شده اند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/مردم-و-اجتماع/هشدار-نروژ-درباره-تزریق-واکسن-کرونا-به/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.