بازیکن پرسپولیس باید دوبار اخراج می شد/ با بدشانسی باختیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۶۶۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

بازیکن پرسپولیس باید دوبار اخراج می شد/ با بدشانسی باختیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://myirannews.ir/ورزشی/بازیکن-پرسپولیس-باید-دوبار-اخراج-می-شد/ https://myirannews.ir/ورزشی/بازیکن-پرسپولیس-باید-دوبار-اخراج-می-شد/#respond اخبار ایران من Mon, 18 Jan 2021 18:56:09 0000 ورزشی https://myirannews.ir/ورزشی/بازیکن-پرسپولیس-باید-دوبار-اخراج-می-شد/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، محسن فروزان وقتی فولاد با نتیجه 2-1 توسط پرسپولیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت خشمگین شد. نقاشی ها وی با دریافت گل دوم گفت: امروز تیم ما حق پیروزی داشت. باید بازی را می بردیم و او بدون هیچ موقعیتی دو گل به ثمر رساند. وقتی داخل شد نیم …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محسن فروزان وقتی فولاد با نتیجه 2-1 توسط پرسپولیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت خشمگین شد. نقاشی ها وی با دریافت گل دوم گفت: امروز تیم ما حق پیروزی داشت. باید بازی را می بردیم و او بدون هیچ موقعیتی دو گل به ثمر رساند. وقتی داخل شد نیم او به این منطقه آمد و ما خودمان اشتباه کردیم. قسمت دوم نیز همین است انجام شد و ما گل زدیم.

گتی ممنوعیت تیم احمق فوتبال ادامه داد: “بدیهی است که ما برخی از مسابقات را از دست دادیم. آیا یک بازیکن به دلیل تظاهرات و دعوا می تواند تا پنج دقیقه بازی طول بکشد؟! بازیکن پرسپولیس حتما چندین کارت قرمز دریافت کرده است. در واقع ، یک موضوع خواندن با صدای بلند به دلیل سابقه بازی است دردنم ندارم. پرسپولیس یک گروه قابل احترام است.

وی گفت: “مبادلات ما در پنج حوزه انتخابیه ما با تخت جمشید انجام شد.” زمان زیادی علیه بازیکنان پرسپولیس صرف شد ، اما آیا محقق باید 5 دقیقه بیشتر وقت ببرد؟ ما بلافاصله فرصت گلزنی داشتیم ، برای بردن پا به زمین گذاشتیم و در آخرین لحظه فرصتی را از دست دادیم و موقعیت برای ما نبود.

دروازه بان پانل فلزی برای لباس مربیان تیم پرسپولیس و بازیکنان فولاد گفت: یحیی گل محمدی سیاه پوش بود. بازیکنان ما او را به دلیل شباهت به پیراهن ما سرزنش کردند و وقتی قاضی به او اخطار داد لباس خود را عوض کند ، او گفت هرچه من انتخاب کردم همان است. در حالی که در بازی این فرصت را داریم که داور و محدودیت های زمانی را در نظر بگیریم سرخ کن دور او بازی را از دست داد.

https://myirannews.ir/ورزشی/بازیکن-پرسپولیس-باید-دوبار-اخراج-می-شد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.