افزایش موارد کرونا با شیب آهسته / عادی‌انگاری اوضاع با بازگشایی‌های زودهنگام

۶۶۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

افزایش موارد کرونا با شیب آهسته / عادی‌انگاری اوضاع با بازگشایی‌های زودهنگام https://moonnews.ir/افزایش-موارد-کرونا-با-شیب-آهسته-عادی‌/ ماه نیوز Sun, 17 Jan 2021 23:48:50 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/افزایش-موارد-کرونا-با-شیب-آهسته-عادی‌/ یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: “وضعیت بیماری در کشور ثابت نیست و ما با یک وضعیت حساس روبرو هستیم.” در همان زمان ، با عمل های بسیار کند ، تعداد بیماران در حال افزایش است. دکتر حمید عمادی در مصاحبه با ماه نیوز وی با هشدار نسبت به بازگشایی با …

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا گفت: “وضعیت بیماری در کشور ثابت نیست و ما با یک وضعیت حساس روبرو هستیم.” در همان زمان ، با عمل های بسیار کند ، تعداد بیماران در حال افزایش است.

دکتر حمید عمادی در مصاحبه با ماه نیوز وی با هشدار نسبت به بازگشایی با عجله گفت: “من فکر می کنم برای شروع دوباره خیلی زود است ، زیرا باعث می شود که ما دوباره شاهد افزایش موارد بیماری باشیم.

وی در خصوص اعلامیه آموزش و پرورش مبنی بر حضور دانش آموزان کلاس اول و دوم در مدارس ، افزود: این سالن زمینه هایی را برای افزایش مجدد موارد بیماری فراهم می کند که امکان از سرگیری و فعالیت در برخی مراکز تجمع را فراهم می کند. با این وجود ، هنگام برگزاری عروسی ، امکان استفاده از نقاب در تمام ساعات مراسم برای افراد وجود ندارد. آنها دور هر محلول کنار یک میز می نشینند ، دوست دارند شام بخورند ، میوه یا شیرینی بخورند و سپس ماسک را بردارند. این می تواند منجر به بیماری شود.

آمدی گفت چنین افتتاح اولیه به معنای سهل انگاری و تعمیم است: “این حرکت می تواند موج دیگری از بیماری را به دنبال داشته باشد.” لازم به ذکر است که Covid-19 تعارف ندارد. با این حال ، تلاش برای افتتاح سالن های عروسی ، باشگاه های ورزشی و غیره مضر است و منجر به افزایش شیوع بیماری های قلبی می شود.

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با فساد کرونا گفت: “به نظر می رسد بازگشایی کمی زود بود. در عین حال ، همه تأکید می کنند که وضعیت بیماری در کشور پایدار نیست و ما با یک وضعیت ظریف روبرو هستیم. بسیار کند. با SL ، بیماران در حال افزایش هستند.

عمادی گفت: در حال حاضر می بینیم که با عمل های بسیار متوسط ​​شیوع بیماری کمی در حال افزایش است. البته ، من نمی خواهم نگران باشم ، اما متاسفانه ، از طرف دیگر ، برخی از موارد بیماری به آرامی در حال افزایش است ، برخی افراد آن را دنبال نمی کنند. البته ، ما می دانیم که مردم خسته شده اند و مردم ، اصناف و مشاغل می خواهند زندگی خود را تأمین کنند ، اما به هر حال باید توجه داشت که با بازگشایی زودهنگام ، احتمال افزایش شیوع بیماری اجتناب ناپذیر است.

وی در مورد شیوع و شدت تاج جهش یافته در کودکان و بزرگسالان انگلستان گفت: مطالعات نشان می دهد تاج جهش یافته بیش از حد طبیعی کودکان و جوانان را تحت تأثیر قرار می دهد.

این زن در مورد تأثیر واکسن بر روی کودکان گفت: بروز بسیاری از کودکان در کرونا تاکنون و وضعیت عفونت آنها جدی نیست ، در حال حاضر تمام برنامه های واکسیناسیون برای افراد بالای 18 سال است. این به این دلیل است که افراد زیر 18 سال معمولاً بیماری بیماری کرونا قلب دارند. در نتیجه هیچ برنامه ای برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد.

وی افزود: مسلماً اگر بیماری شیوع بیشتری پیدا کند و کودکان خردسال را تحت تأثیر قرار دهد ، شیوع واکسیناسیون در آینده افزایش می یابد ، اما در حال حاضر برنامه های واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای 18 سال است.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.