«محمد» و دوراهی بهشت – پاستور

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

«محمد» و دوراهی بهشت – پاستور

۶۶۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

«محمد» و دوراهی بهشت – پاستور https://myirannews.ir/عمومی/محمد-و-دوراهی-بهشت-پاستور/ https://myirannews.ir/عمومی/محمد-و-دوراهی-بهشت-پاستور/#respond اخبار ایران من Fri, 15 Jan 2021 06:54:58 0000 عمومی https://myirannews.ir/عمومی/محمد-و-دوراهی-بهشت-پاستور/ مکانی که مدت ها است انتخابات ریاست جمهوری 1400 در آن جریان دارد. مشخص نیست کدام سیاستمداران موقعیت و چه فرصت هایی را می خواهند. با این حال ، در این بین ، همه در تلاشند تا به اهداف خود برسند و سعید محمد نیز در راه است. به گزارش اخبار ایران من ، این …

مکانی که مدت ها است انتخابات ریاست جمهوری 1400 در آن جریان دارد. مشخص نیست کدام سیاستمداران موقعیت و چه فرصت هایی را می خواهند. با این حال ، در این بین ، همه در تلاشند تا به اهداف خود برسند و سعید محمد نیز در راه است.

به گزارش اخبار ایران من ، این روزنامه وابستگی وی با این کلمات نوشت: “در ابتدا پیشنهاداتی در مورد سعید محمد که می خواهد” کشیش “باشد وجود داشت. هر آنچه که شهردار پایتخت به “بهشت” می رسد. هرچه بود ، اکنون ، به دلیل خوبی ، این قسمت را می گیرد و سعی در رسیدن به شهر تهران دارد. بدیهی است ، دولت تهران خود ممکن است نقطه آغاز رئیس جمهور باشد. به همین دلیل سعید محمد قبلاً آسمانها را برنامه ریزی کرده است ، اما مشخص نیست که سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا او می تواند این خواسته را برآورده کند یا خیر!

چند ماه پیش ، نام سعید محمد به صورت علنی مطرح شد و چند روزنامه نگار و روزنامه نگار درباره رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا wrote نوشتند. او خودش نمی خواست در رسانه ها دیده شود. اما کم کم با انتخاباتی که بر محافل سیاسی ایران و در میان سیاستمداران حاکم است ، آنها در مقابل ورزشگاه و جلوی دوربین ها نیز ظاهر شده اند. در حالی که او در خفا و همکاری با فرقه بسیار فعال بود. در تاریخ 30 دسامبر 1999 ، حمیدرضا ترقی به اعتماد خبر داد كه سعید محمد با طرف های مصمم برای كمك در تماس است. بازجویی که نشانگر زنده شدن کشیش است. تا همین اواخر حدس زده می شد که وی می تواند در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدای محمد باقر قالیباف باشد. اما به نظر می رسد که سعید محمد رویکرد خود را تغییر داده و به روشی که “اعتماد” در گزارش خود در تاریخ 30 نوامبر 1999 گفت ، رفت.

چند روز پیش ، عباس سلیمی به رسانه های آنلاین گفت: “من نمی دانم شخصی که ما نام بردیم (سعید محمد) به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود یا خیر ، زیرا بعضی ها می گویند او آماده می شود تا شهردار تهران شود.” سلیمی اظهار داشت که سعید محمد احتمالاً به خانه “بهشت” نگاه می کند ؛ خصوصاً اکنون که توصیه های دولت تهران در این مورد این موضوع را تشویق می کند. طرفداران پرونده وی در تلاشند متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. سعید محمد ، شهردار شورای شهر ، گفت: که زمانی تهران را مورد آزار و اذیت قرار داده و اکنون از بین رفته است ، دوباره انجام شده “ایجاد شده.”

اظهارات سعید محمد نیز بازتاب احساسات شهردار تهران است. با این حال ، به نظر نمی رسد این ایده نهایی باشد. این عدم اطمینان ممکن است به دلیل عدم اطمینان آموزش رسمی باشد. زیرا آنها بحث های بزرگی دارند و در انتخابات 1400 رأی ندادند.

معترضین که سنگر خود را تأسیس کرده بودند نیز از مرگ آیت الله مصباح یزدی شوکه شدند. روز گذشته قاسم روانبخش گفت: “با قوانینی که پس از درگذشت آیت الله مصباح داریم ، فعالیت های سیاسی آینده نمی توانند تضعیف شوند.” “برخی می گویند که در غیاب مصباح یزدی ، صلح می تواند از درون بر هم بخورد و او ممکن است نقشی اساسی در انتخابات پیش رو نداشته باشد.”

انتهای پیام

https://myirannews.ir/عمومی/محمد-و-دوراهی-بهشت-پاستور/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.