۳۰ هزار تن محصول زیتون در شهرستان طارم برداشت شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۴۷۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

۳۰ هزار تن محصول زیتون در شهرستان طارم برداشت شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://moonnews.ir/۳۰-هزار-تن-محصول-زیتون-در-شهرستان-طارم-ب/ Sat, 18 Sep 2021 12:57:13 0000 عمومی https://moonnews.ir/۳۰-هزار-تن-محصول-زیتون-در-شهرستان-طارم-ب/ به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مجتبی اسکندری گفت: برداشت زیتون در طارم از نیمه دوم شهریور آغاز شده و تا پایان آنلاین ادامه دارد و منطقه با بیش از 20 درصد سطح زیر کشت و 40 درصد تولید زیتون رتبه بندی شد. اولین بار در کشور در تولید این محصول. وی گفت: سطح زیر کشت …

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مجتبی اسکندری گفت: برداشت زیتون در طارم از نیمه دوم شهریور آغاز شده و تا پایان آنلاین ادامه دارد و منطقه با بیش از 20 درصد سطح زیر کشت و 40 درصد تولید زیتون رتبه بندی شد. اولین بار در کشور در تولید این محصول.

وی گفت: سطح زیر کشت زیتون در تروم بیش از 20 هزار و 500 هکتار است که از این میزان 16 هزار هکتار باغ و 4500 هکتار آن باغات غیر حاصلخیز و جوان است.

كشورزي ، مدير جهاد در شهرستان گفت: پيش بيني مي شود امسال بيش از 30 هزار تن زيتون در شهرستان برداشت شود كه 80 درصد آن يا حدود 24 هزار تن آن براي كنسرو زيتون استفاده و برداشت مي شود. تروم ، پیش بینی می شود امسال میلیاردها تن زیتون برداشت شود.

اسکندری تاکید کرد: هشت هزار و 700 کشاورز طارمی زیتون برداشت می کنند که از این تعداد در مجموع روزانه 300 هزار نفر زیتون برداشت می کنند و از این راه درآمد دارند.

وی افزود: زیتون این شهرستان در استانهای همجوار نیز داده می شود و زیتون زیتون ، روغن ، حبوبات ، مار و گلوله زیتون کشت محلی این محصول است. به

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.