کشف محموله بزرگ مرفین در بزرگراه فتح

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

کشف محموله بزرگ مرفین در بزرگراه فتح

۴۸۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

کشف محموله بزرگ مرفین در بزرگراه فتح https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-محموله-بزرگ-مرفین-در-بزرگراه-فتح/ https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-محموله-بزرگ-مرفین-در-بزرگراه-فتح/#respond اخبار ایران من Mon, 21 Jun 2021 19:29:31 0000 اتفاقات https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-محموله-بزرگ-مرفین-در-بزرگراه-فتح/ پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 258 کیلوگرم مورفین از یک خودرو در جاده فتح خبر داد. سرهنگ در مصاحبه با اخبار ایران من عبدالوهاب حسنوند وی گفت: “مدتی پیش ، به دنبال گزارش های موثق از طریق گزارش های عمومی در مورد قاچاق و قاچاق مرفین تحت لوازم تجاری ، ناظران …

پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 258 کیلوگرم مورفین از یک خودرو در جاده فتح خبر داد.

سرهنگ در مصاحبه با اخبار ایران من عبدالوهاب حسنوند وی گفت: “مدتی پیش ، به دنبال گزارش های موثق از طریق گزارش های عمومی در مورد قاچاق و قاچاق مرفین تحت لوازم تجاری ، ناظران ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پیگیری و به آنها اطلاع داده شدند.”

وی افزود: به محض دریافت گزارش ، پلیس تحقیقات کاملی را انجام داد و تحقیقات بیشتری را آغاز کرد و بعداً مشخص شد که یکی از فروشندگان مواد مخدر مقادیر زیادی مرفین را از قسمت جنوب شرقی کشور پیدا کرده و آن را پنهان کرده است با ماشین. “یکی از جنوبی ترین شهرهای کشور به تهران.

حسنوند افزود: علاوه بر یافته ها ، موضوع به دادسرا گزارش و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. به دنبال این ، تیمی از ناظران ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ، با همکاری خوب ، به نظارت و بازرسی از وسیله نقلیه و همچنین پارکینگ ها ادامه دادند.

وی افزود: وی پس از چندین ساعت گشت زنی ، در مناطق مختلف تهران سرانجام توانست وسیله نقلیه را در بزرگراه فتح شناسایی کند و در جریان دستگیری راننده ، خودرو را مورد بازرسی قرار داده و 258 کیلوگرم مورفین را که از نظر حرفه ای بوده است ، کشف کند. در وسیله نقلیه بارگیری شده است “.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه وی نیز در رابطه با این پرونده دستگیر شده و پس از گزارش پرونده توسط دادستانی به وی اطلاع داده شده است ، گفت: وی دارای این محورهای مستمر و همچنین هر کالایی است. تهران تحت نظارت قرار گرفته و مجرمان وی پیدا و دستگیر می شوند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/اتفاقات/کشف-محموله-بزرگ-مرفین-در-بزرگراه-فتح/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.