۱۰ نکته که پیش از ورود به بازار رمزارزها باید بدانید

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

۱۰ نکته که پیش از ورود به بازار رمزارزها باید بدانید

۶۵۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

۱۰ نکته که پیش از ورود به بازار رمزارزها باید بدانید https://moonnews.ir/۱۰-نکته-که-پیش-از-ورود-به-بازار-رمزارزها/ ماه نیوز Tue, 15 Jun 2021 11:34:55 0000 عمومی https://moonnews.ir/۱۰-نکته-که-پیش-از-ورود-به-بازار-رمزارزها/ بین “حضور افتخاری” Dodgecoin در تلویزیون آمریکا و استقبال روزافزون بیت کوین در وال استریت ، ارزهای رمزپایه بیشتر از هر زمان دیگری مشتری پیدا کرده اند. مطمئناً این قیمت های بسیار زیاد برای تازه واردان وسوسه انگیز است. اما قبل از قدم گذاشتن در این دره باید از خطرات آن آگاهی داشت. اگر تازه …

بین “حضور افتخاری” Dodgecoin در تلویزیون آمریکا و استقبال روزافزون بیت کوین در وال استریت ، ارزهای رمزپایه بیشتر از هر زمان دیگری مشتری پیدا کرده اند. مطمئناً این قیمت های بسیار زیاد برای تازه واردان وسوسه انگیز است. اما قبل از قدم گذاشتن در این دره باید از خطرات آن آگاهی داشت.

اگر تازه وارد ارزهای رمزنگاری شده اید و تصمیم به سرمایه گذاری دارید ، باید قبل از خرید این 10 نکته را بدانید. حتی اگر بازاریابی کنید ، احتمالاً شخصی را می شناسید که در این مورد کنجکاو باشد. زیرا در جایی شنیده اید که قیمت برخی از “سکه ها” در حال افزایش است و می توانید با خرید و فروش سریع ثروتمند شوید!

1. بیش از توان مالی خود برای از دست دادن سرمایه گذاری نکنید

رمزارزها بیشتر از بیشتر سرمایه گذاری ها ریسک پذیر هستند. در این بازار هیچ چیزی به جز نوسانات تضمین نمی شود و نکته دیگر این است که در بیشتر موارد قانون خاصی برای آن وجود ندارد و هیچ شرکت بیمه سپرده دولتی وجود ندارد. هزینه ارزهای رمزپایه دقیقه به دقیقه بالا می رود. در حالی که بازار در حال حاضر یک دوره رونق را پشت سر می گذارد ، در حال حاضر اصلاحات طولانی مدت و دردناکی را تجربه کرده و مطمئناً دوباره مطمئن خواهد بود. درجات مختلفی از خطر وجود دارد. ارز رمزنگاری شده اصلی ، بیت کوین بیش از یک دهه است که وجود دارد و کمتر از اکثر سکه ها از بین می رود ، اما بیت کوین نیز امن نیست. بنابراین در هیچ یک از دارایی ها یا سکه های نجات دهنده خود قمار نکنید.

2. تحقیقات کامل انجام دهید

قبل از اینکه مقدار مشخصی را در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید ، باید ساعت ها تحقیق کنید تا این فن آوری از ارزش آن و خطرات آن (“کسی شما را مجبور به خرید با قیمت بالاتر از آن می کند”) نمی کند. همه آنچه را که می توانید پیدا کنید بخوانید ( بخش یادگیری وب سایت Queenssk مکان خوبی برای شروع است و بخش تحقیق می تواند گام بعدی باشد). وارد انجمن مجازی شوید و مطالب را به صورت آنلاین تماشا و گوش دهید. کتابها را از کتابخانه تهیه کنید ، اما نه فقط کتابهایی در مورد ارز دیجیتال ، بلکه کتابهایی در زمینه رمزنگاری ، تئوری بازی و اقتصاد. کوئینسک و سایت های رقیب را نیز بخوانید. دائماً سال کنید. اگر نمی فهمید چه می شنوید ، دریغ نکنید که از کسی در این باره سوال کنید. اگر هنوز نمی فهمید ، فراموش نکنید که مشکل از شماست. اکثر مردم فقط می دانند چگونه صحبت کنند. افراد صادق و صادق تر وقت خود را برای کمک می گذارند ، اما حتی در این صورت مراقب کسانی باشید که جنسیت خود را تبلیغ می کنند! آنها به شما می گویند که چه کسانی می خواهند قیمت را افزایش دهند. حتی اگر متقاعد شده اید ، افراد شکاک را پیدا کنید (هیچ کمبودی ندارند!) و استدلال های آنها را در نظر بگیرید. جملات جان استوارت میل را بخاطر بسپارید: “آنوکس ، که فقط جنبه خودش را می داند ، چیز زیادی نمی داند.” مرتباً تکرار کنید تا وقتی که بتوانید آن را با اعتقاد راسخ و اطمینان بیان کنید.

3- در مقابل “ترس از دست دادن” مقاومت کنید

اگر تنها هدف شما در سرمایه گذاری در چیزی عقب نماندن است ، از دست دادن همه چیز است که از این طریق از دست نخواهید داد! ترس از ضرر (FOMO) راهی مطمئن برای از بین بردن تمام دارایی هایی است که در طول این سال ها جمع کرده اید. این یک واکنش سوus استفاده از چیزی است که باید در ابتدا بررسی شود. معامله از معده شما را به زودی به معده درد سوق می دهد! آگاه باش که چه چیزی می خری؛ واقعاً بدانید. مراجعه به برنامه تجارت و مشاهده اینکه ارز طی 24 ساعت گذشته 30٪ یا بیشتر افزایش یافته است ، تحقیقاتی نیست. شما آنقدر خوش شانس نیستید که یک ارز رمزنگاری در حال سقوط را بفروشید. هر کوین “pampers” دارد (کسانی که سعی در افزایش قیمت دارند). بیت کوین نیز تسلیم فشار همسالان خود نشوید. این دبیرستان نیست. مسئله را از نظر ارزش برای ایده ها و سرمایه گذاری خود ارزیابی کنید. تحقیق کنید و سپس دوباره تحقیق کنید.

4- ایمان نیاورید؛ وارسی

دنیای ارزهای رمزنگاری شده مانند وال استریت ، کنگره ایالات متحده یا کانون وکلای آمریکا پر از شارلاتان است. این برای کسانی که قول می دهند پروژه آنها پروژه ای است که باعث سقوط بیت کوین می شود بسیار مورد نیاز است. اما آیا اینطور است؟ فقط یک راه برای درک آن وجود دارد: تحقیق. مراقب آنچه می خرید باشید و در عین حال وام خود را نیز زیر نظر داشته باشید. برخی از صرافی های ارز رمزنگاری شده بیش از 100 برابر “اهرم” ارائه می دهند. این بدان معناست که شما می توانید تا 99 برابر هزینه سرمایه گذاری وام بگیرید. اگر ارزش سکه افزایش یابد ، می تواند سود شما را افزایش دهد ، اما اگر راه دیگری برود ، شما به سرعت ناپدید می شوید.

5. اگر برای درست بودن خیلی خوب به نظر می رسد ، مراقب باشید!

کلاهبرداران را می توان در این بازار یافت. در ماه های اخیر ، برخی از کاربران توییتر با سو abاستفاده از حضور ایلان ماسک در برنامه های معروف تلویزیونی ، مردم مختلف ارزهای رمزنگاری شده به ارزش حدود 1000000 را با گل های تقلبی فریب داده اند. سازندگان حساب توییتر آن برنامه تلویزیونی از قربانیان خود خواستند برای تأیید آدرس خود مقدار كمی رمز عبور برای آنها بفرستند و اگر این كار را بكنند ده برابر بیشتر به دست می آورند! این وضعیت که برای بسیاری از واقعیت ها خوب به نظر می رسد ، یک هشدار دهنده است.

6- مراقب “یک اشتباه” باشید

صرف این که ارز رمزنگاری شده تقریباً با یک دلار معامله می کند به این معنی نیست که ارزان تر از بیت کوین است. همه سکه ها برابر نیستند. واقعیت این است که هزاران ارز رمزپایه وجود دارد ، برخی سعی در شبیه سازی بیت کوین دارند و برخی نیز در تلاشند تا مشکل را حل کنند. سطح پشتیبانی از توسعه دهندگان و تمرکززدایی همه آنها متفاوت است. تعیین ارزش یک سکه به معنای سال از چند سکه و دلیل آن است. چه کاربردی در نظر گرفته شده است؟ چه کسی روی آن کار می کند؟ جامعه توسعه دهنده چقدر بزرگ است؟ آیا مرتباً به روز می شود؟ مخزن آن در سایت Gitbub چقدر فعال است – سایتی که معمولاً به روزرسانی های نرم افزار منبع باز در آن قرار می گیرد کجاست؟ کدهایی که برای سیستم عامل های ارز دیجیتال مانند ساختمان نوشته شده اند ، باید حفظ شوند و سهواً به ساختار آسیب می رسانند. نکته مهم: مدل امنیتی Chi Ni Quinn چیست؟ “اثبات کار (PoW)” ، “اثبات کمک (PoS)” یا چیز دیگری؟ اگر چنین است ، “هوش” او در مقایسه با سکه های دیگر “اثبات کار” چیست؟ اگر معنی این اصطلاحات را نمی دانید ، حاضر نیستید سرمایه گذاری کنید.

7- اگر کلید نباشد ، کوین کار نمی کند

Ramzars مانند دارایی هایی مانند پول نقد یا جواهرات است. یعنی فرض بر این است که صاحب آن مالک آن و مالک مستحق است. وقتی دزدیده یا گم می شود از بین می رود. به همین دلیل کاربران قدیمی توصیه می کنند ارز دیجیتال خود را به اشتراک نگذارید و اجازه دهید رمزگذاری شده را با شخص ثالثی مانند هزینه های صرافی رمزگذاری کنیم. زیرا اکثر این سازمان ها در بسیاری از نقاط جهان کنترل نشده و قابل هک یا سرنگونی هستند. سیستم عامل های مالی غیرمتمرکز (DIFI-) در 10 ماه گذشته آسیب های زیادی دیده اند و سیستم عامل های متمرکز مانند بنونس به خوبی از این وضعیت استفاده کرده اند. با این حال ، برای محافظت از خود در برابر کلید خود ، روی یک قطعه سخت افزار یا یک قطعه کاغذ ، یک رشته اعداد و حروف نوشته شده روی آن می تواند یک کار اعصاب خردکن باشد که به راحتی شکسته می شود. به همین دلیل برخی افراد ترجیح می دهند از متولی شخص ثالث استفاده کنند. همه چیز در اینجا باید آرام باشد. آیا مطمئن هستید که کاغذی را که روی آن گذرواژه اجازه یا رمز عبور خود را تایپ کرده اید ، برای دسترسی به رمزهای عبور خود از دست نخواهید داد؟ در غیر این صورت ، برای نگه داشتن رمزهای عبور خود باید به شخص دیگری اعتماد کنید و تاریخچه دلایل کافی برای جلوگیری از آنها را به شما ارائه می دهد. (برای کاهش خطر ، چیزی به نام Vallet چند امضایی وجود دارد ؛ می توان آن را طوری تنظیم کرد که باب و آلیس مجبور شوند قرارداد را ترک کنند ، به عنوان مثال برای گرفتن سرمایه از Let Let یا یکی از آنها یا سه یا باب ، کرول ، تد ، آلیس و غیره ، اما این کمی پیچیده است). با توجه به مسئله سو abuse استفاده ، صرافی ها می توانند به هر دلیلی – از بدهی گرفته تا مسائل حقوقی – در هر زمان مانع برداشت از حساب شما شوند. حتی بیشتر ، برخی از صرافی ها زیرساختی برای فعال بودن به صورت تمام وقت ندارند – به عنوان مثال صرافی های Quinbis و Robinhood – و در نتیجه اغلب در هنگام نوسانات بازار عملکرد درستی ندارند. اگر از کیف پول شخصی استفاده نکنید ، هیچ تضمینی وجود ندارد که بر سکه های خود کنترل خواهید کرد. همانطور که گفته شد ، دلایل زیادی وجود دارد که شما می خواهید از صرافی استفاده کنید. در این حالت ، شما باید توافق نامه کاربر را بررسی کنید و مطمئن شوید از احتمالات مختلف محافظت می کنید.

8- می توانید کسری از بیت کوین یا هر سکه دیگری خریداری کنید

لازم نیست یک سکه تمام بخرید. به عنوان مثال ، بیت کوین را می توان به هشت رقم اعشار تقسیم کرد. اگر کنجکاو هستید که بدانید بیت کوین چیست ، می توانید 10 دلار آن را بخرید و با آن سرگرم شوید. همانطور که میلیونر مشهور مارک کوبان اخیراً در تلویزیون در مورد خرید مقدار کمی دکتر ژاکینز گفت: “این بسیار سردتر از خرید بلیط لاتاری است.” متأسفانه ، او در مورد مالیات صحبت نکرد ، اما مردم را تشویق کرد که در معاملات خود از دوجین استفاده کنند.

9. به عواقب مالیاتی توجه کنید

این امر به ویژه در ایالات متحده مهم است. به چند دلیل: اول ، برای محاسبه مالیات خدمات درآمد داخلی ، دارایی های دیجیتال را به جای ارز در نظر می گیرید. در نتیجه اگر یک کینین با قیمت 1 دلار بخرید و قیمت آن دو برابر شود و هزینه خرید یک بسته آدامس حباب دار را بپردازید ، باید سود خود را گزارش دهید و مالیات بپردازید. علی رغم تلاش های لابی صنعت رمزنگاری ، هیچ تخلف مالیاتی وجود ندارد. همچنین ، صرافی های متمرکز معمولاً اطلاعات حساب ما را برای مدیریت درآمد داخلی ارسال می کنند. البته رامزار به اندازه بورس سهام و بانک قانونی نیست. در هر صورت ، دولت فدرال با ضرر بزرگی روبرو است و از ارسال آینه با عینک خلبانی به مقامات دریغ نخواهد کرد تا در مورد تجارت ارزهای رمزپایه از شما سال کنند!

10. با “قیمت های متوسط” کار کنید و به قیمت حساس نباشید

بیرون بروید ، هوای تازه بگیرید ، استراحت کنید و آفتاب بگیرید. گذراندن وقت با خانواده. شما می توانید همه این کارها را انجام دهید و روی ارز رمزنگاری شده سرمایه گذاری کنید! بازارها روز به روز ، ساعت به ساعت و دقیقه به دقیقه در نوسان است ، اما قیمت هر ارز رمزنگاری شده برچسب گذاری می شود. این شرط بندی طولانی مدت است. اگر ترشح دوپامین را دوست دارید ، بروید و یک فیلم اکشن تماشا کنید. بهترین راه برای سرمایه گذاری بدون نگرانی چیست؟ از استراتژی میانگین قیمت فروشنده (DCA) استفاده کنید. در فواصل زمانی معین (از روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سالانه ؛ از هر ارز رمزنگاری شده ای که می خواهید) مقدار مشخصی دلار بخرید ؛ آن را کنار بگذارید و نگاه نکنید. اگر چشم انداز بلند مدت داشته باشید ، مجبور به فروش یا خرید بیشتر در کوتاه مدت با استفاده از یک استراتژی قیمت متوسط ​​نخواهید شد.

منبع: کوئینز

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.