امام: ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه‌های پر ازدحام خواهد بود

به برترین خبرنامه تخصصی ویلا و سازه خوش آمدید.

امام: ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه‌های پر ازدحام خواهد بود

۶۴۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

امام: ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه‌های پر ازدحام خواهد بود https://moonnews.ir/امام-ایستگاه-مدافعان-سلامت-جزو-ایستگا/ ماه نیوز Thu, 17 Jun 2021 08:23:47 0000 اجتماعی https://moonnews.ir/امام-ایستگاه-مدافعان-سلامت-جزو-ایستگا/ بایگانی عکس وجود دارد مدیرعامل تهران و شرکت راه آهن شهری حومه (مترو) با بیان اینکه مدافعان ایستگاه سلامت یکی از ایستگاه های پرتردد خواهند بود ، افزود: این ایستگاه سه ورودی خواهد داشت و شرایطی را برای کسانی که می خواهند سفر امام را ادامه دهند فراهم می کند. بیمارستان خمینی. “برای استفاده از …

امام: مدافعان ایستگاه سلامت یکی از ایستگاه های شلوغ خواهند بودبایگانی عکس وجود دارد

مدیرعامل تهران و شرکت راه آهن شهری حومه (مترو) با بیان اینکه مدافعان ایستگاه سلامت یکی از ایستگاه های پرتردد خواهند بود ، افزود: این ایستگاه سه ورودی خواهد داشت و شرایطی را برای کسانی که می خواهند سفر امام را ادامه دهند فراهم می کند. بیمارستان خمینی. “برای استفاده از ورودی خیابان ستارخان.

بر این اساس ، امروز ، 17 ژوئن 1400 ، با حضور حسن روحانی رئیس جمهور ، مراسم افتتاح و بهره برداری از ایستگاه های آزمایش ناگار و نگهبانان بهداشت در خطوط 6 و 7 متروی تهران ؛ پیروز حناچی ، شهردار تهران ؛ سید مناف هاشمی ، وزیر حمل و نقل و ترافیک ؛ علی امام ، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه و سایر مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.
علی امام ، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ، به رسانه ها گفت: “امروز دو ایستگاه در خط و خطوط توسط خانواده مترو تهران افتتاح می شود.” مدافعان ایستگاه سلامت در خط 7 مترو تهران ، مجاور میدان توحید و ابتدای خیابان ستارخان واقع شده اند.
وی درباره تغییر نام ایستگاه بالکارخان به محافظان بهداشت توضیح داد: با فداکاری جامعه پزشکی ، ایستگاه باکار خان به ایستگاه مدافعان بهداشت تغییر نام داد تا مدیریت شهری از زحمات این عزیزان قدردانی کند.
امام درباره ایستگاه شهرک آزمون توضیح داد: این ایستگاه در خط 6 مترو تهران ، جنب بزرگراه شیث فضل الله نوری و در قسمت جنوب غربی محله گیشا واقع شده است. ایستگاه شهرک آزمون اولین ایستگاه مترو در این محله است.
مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با اشاره به اهمیت مدیریت مدافعان ایستگاه سلامت خاطرنشان کرد: این ایستگاه از نظر تردد مسافر بسیار مهم است. طرح ترافیک از منطقه ایستگاه مدافعان سلامت آغاز می شود و شرایطی را برای شهروندان تهرانی فراهم می کند تا با مترو با پارکینگ به راحتی به مرکز شهر ادامه دهند.
امام با بیان اینکه ایستگاه مدافعان سلامت یکی از پرترددترین ایستگاه ها خواهد بود ، افزود: این ایستگاه دارای سه ورودی است و شرایطی را برای کسانی که قصد استفاده از ورودی خیابان ستارخان را دارند به بیمارستان امام خمینی (ره) فراهم می کند.
وی درباره خط 7 مترو تهران توضیح داد: خط 7 مترو تهران با 22 ایستگاه 27 کیلومتر طول دارد. شانزدهمین ایستگاه مترو در این خط با افتتاح ایستگاه مدافعان سلامت در مدیریت شهری موجود آغاز شد. امید است پنج ایستگاه دیگر در خط 7 تا پایان سال به بهره برداری برسند.
امام فاصله قطارها در این خط را تقریباً به صورت دقیقه ذکر کرد و فرمود: با شروع ایستگاه های دیگر و تعمیرات اساسی قطارها ، فاصله زمانی در آینده به چند دقیقه کاهش می یابد.
به گزارش سایت شهر ، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) سرانجام گفت: در پنجمین دوره مدیریت شهری تاکنون 30 ایستگاه مترو به بهره برداری رسیده است و تا پایان دوره دو ایستگاه دیگر عملیاتی در خطوط 6 و 7. پیش بینی می شود 12 ایستگاه مترو تا پایان سال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.