پاسخ مهدی طارمی به اظهارات بازیکن بحرین/ خط و نشان برای عراقی‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۶۵۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

پاسخ مهدی طارمی به اظهارات بازیکن بحرین/ خط و نشان برای عراقی‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://myirannews.ir/ورزشی/پاسخ-مهدی-طارمی-به-اظهارات-بازیکن-بحری/ https://myirannews.ir/ورزشی/پاسخ-مهدی-طارمی-به-اظهارات-بازیکن-بحری/#respond اخبار ایران من Mon, 07 Jun 2021 20:53:51 0000 ورزشی https://myirannews.ir/ورزشی/پاسخ-مهدی-طارمی-به-اظهارات-بازیکن-بحری/ به گزارش خبرنگار آنلاین ، دیدار برگشت تیم های فوتبال ایران و بحرین نیز در ماناما به نفع کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد که در ایران 3 بر صفر پیروز شد. سردار آزمون 54 و 61 و مهدی طارمی 79 گل در ایران ثبت کردند. مهدی طارمی بعد از بازی گفت: “وقتی پیروز شدیم و …

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دیدار برگشت تیم های فوتبال ایران و بحرین نیز در ماناما به نفع کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد که در ایران 3 بر صفر پیروز شد. سردار آزمون 54 و 61 و مهدی طارمی 79 گل در ایران ثبت کردند.

مهدی طارمی بعد از بازی گفت: “وقتی پیروز شدیم و مردم را خوشحال کردیم ، خوشحال خواهیم شد.” در قسمت اول هوا برای ما سخت بود. به همین دلیل ما مجبور شدیم بازی را بهتر کنیم تا نیمه دوم را بدست آوریم.

وی افزود: “بحرین بسیار خوب بازی کرد و یک تیم حرفه ای بود.” با این حال در نیمه دوم به هدف خود رسیدیم و توانستیم آن را به خوبی برنده شویم.

طارمی در پاسخ به خوانش ناشنوا توسط بازیکن بحرینی که گفت بازیکنان ایرانی را نمی شناسم ، گفت: من از گروه ناشنوایان نیستم اما به او می گویم بهتر است به تیم خودش علاقه مند باشی. بازیکنان ایرانی در آسیا و جهان شناخته شده اند.

طارمی تأیید کرد: یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق نیز با ما کری تماس گرفت و در جلسه ای با این کشور نشان خواهیم داد که کدام تیم اول خواهد بود و کدام تیم در گروه دوم قرار دارد.

https://myirannews.ir/ورزشی/پاسخ-مهدی-طارمی-به-اظهارات-بازیکن-بحری/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.